سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

با بیشتر شدن استفاده افراد از فضای مجازی و بالا رفتن سن ازدواج به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، بسیاری از افراد به این فکر افتادند که چطور با استفاده از سادگی جوانان از این راه کسب درآمد کنند.

خبرگزاری تسنیم

بیشتر کشورهای مسلمان جهان برای فرزندآوری تسهیلات ویژه‌ای را برای خانواده‌ها در نظر می‌گیرند تا بتوانند نرخ باروری و جمعیت را در کشورشان بالا ببرند، اتفاقی که در کشور ما به‌شدت مغفول مانده است.

خبرگزاری مهر

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: هنوز لوایح مختلفی به ویژه در حوزه حقوق زنان بر روی زمین مانده و نیاز است تا مجلس بعدی به آنها توجه کند.

خبرگزاری مهر

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: قانون اصلاح سن ازدواج روز گذشته در کمیسیون لوایح دولت مطرح شد و امیدواریم در هفته جاری شاهد تصویب آن باشیم.

خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت طراحی نقشه راهی منسجم از سوی وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی برای کاهش خطرات تهدیدکننده سلامت بانوان، دختران و مادارن ایرانی تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه تاکید معاونت بر این است که هرگونه مجوز برای ازدواج زیر 13 سال در قانون متوقف شود گفت: امیدواریم به دلیل اهمیت این موضوعات و ضرورت اصلاح قانون تلاش کنیم در انتخابات آینده افرادی را به مجلس بفرستیم که به این اصلاحات اعتقاد دارند. به نظر این موضوع حداقل دلیلی است که با وجود همه دل نگرانی‌ها باید در موضوع انتخابات مجلس مشارکت داشته باشیم،...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی تندگویان عصر امروز شنبه در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام گفت: با وجود افزایش وام و تسهیلات ازدواج در سال‌های اخیر هیچ بهبودی در افزایش آمار ازدواج و کاهش سن ازدواج به وجود نیامده و این نشان از عدم تعهد پذیری جوانان برای تشکیل زندگی مشترک دارد که امیدواریم با کمک ائمه جمعه و نهاد‌های فرهنگی بتوان تغییر نگرشی در جوانان...

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از موارد تشویقی مندرج در قانون سال 91 که در سال 92 ابلاغ شد، پیش‌بینی «مرخصی زایمان از شش ماه به نه ماه» برای مادران شاغل بود. قانونی که تا امروز بارها تغییر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه وزارت ورزش و جوانان گفت: راه اندازی مراکز مشاوره در همه استان‌ها از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای کاهش آمار طلاق است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ادوار مجلس از کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی انصراف داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعال اصولگرا گفت: نباید با شتاب زدگی درحالی که ترکیب مجلس آینده تعیین نشده به موضوع ریاست مجلس آینده پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت نرخ ابتلا به HPV (زگیل تناسلی) در ایرانیان را حدود 5 تا 9 درصد اعلام کرد و گفت: در حال آزمایش واکسن ایرانی HPV بر روی گروهی از خانم‌ها هستیم تا از مؤثر بودن آن اطمینان حاصل کرده و بتوانیم این واکسن را با نمونه خارجی آن مقایسه کنیم.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - 10 نوعروس زیر پوشش کمیته امداد شهرستان فسا به میمنت دهه فجر به همراه 10 سری کامل جهیزیه به خانه بخت رفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که یکی از نمایندگان مجلس توصیه می کند مردان کم درآمد ازدواج نکنند! دیگر کشورهای مسلمان چه تسهیلاتی برای ازدواج جوانانشان ارائه می دهند؟