سه‌شنبه 17 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی جلسه دوم از سری جلسات «خط سوم» با محور پرسش و پاسخ دانشجویی در حوزه مسائل زنان و خانواده با حضور معصومه پاپی‌نژاد عضو لیست عدالت‌خواه و نیره قوی کاندیدای انتخابات دوره یازدهم مجلس در پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران (دانشکده مکانیک) برگزار شد. معصومه پاپی‌نژاد در ابتدای بحث مطالبی را در خصوص وحدت مطرح کرد و گفت: در خصوص...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای 4 مطالبه اساسی حوزه زنان و خانواده از مجلس را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: در مسائل زنان و خانواده آشفته بازاری در کشور ما برپا شده که نه تنها مشکلات در این زمینه حل نمی‌شود بلکه دستمایه‌ای برای سواستفاده برخی جریانات داخلی و خارجی نیز درست کرده است. یکی از پایه‌های اساسی برای حل معضلات زنان و خانواده مربوط...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «مسئله‌ی زن و خانواده برای کشور، جزو مسائل درجه‌ی یک است.» مقام معظم رهبری 90/10/14 در مسائل زنان و خانواده آشفته بازاری در کشور ما برپا شده که نه تنها مشکلات در این زمینه حل نمی‌شود بلکه دستمایه‌ای برای سواستفاده برخی جریانات داخلی و خارجی نیز درست کرده است. یکی از پایه‌های اساسی برای حل معضلات زنان...

خبرگزاری ایسنا

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: یکی از مشکلات نظام سلامت کشور، افزایش سن ازدواج و به تبع آن، افزایش سن بارداری زنان در کشور است که رابطه مستقیم با وضعیت سلامتی جنین دارد و هرچه سن زنان در زمان بارداری، بالاتر باشد، احتمال بروز اختلالات کروموزومی در جنین، افزایش می یابد.

خبرگزاری دانشجو

انتخابات فرصتی است تا هرآنچه را که هرگز نمی‌توانیم از چهره های سیاسی بپرسیم در ایام انتخابات با آن ها مطرح کنیم و کسانی که معمولا دعوت ما را نمی‌پذیرند در ایام تبلیغات با آغوش بازتری با رسانه‌ها برخورد می‌کنند؛ در نتیجه ما هم این فرصت را غنیمت شمردیم و با سرفصل حوزه زنان سراغی از خانم‌های کاندیدا گرفتیم تا مسائل زنان را زیر ذره بین ببریم و ببینیم به غیر از کارکرد انتخاباتی و موج آفرینی،...

خبرگزاری ایسنا

مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان وبلوچستان در چهار حوزه آموزش، مشاوره، همسان گزینی و تسهیلات با حضور حجت الاسلام والمسلمین صالحی، مسئول ستاد ازدواج دانشجویی کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: افزون بر تعداد مناسب نامزدهای زن که 12درصد کل شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهد، برای نخستین بار در انتخابات مجلس استان فارس تعدادی از بانوان در لیست‌های احزاب قرار گرفتند.

وب‌گاه فرارو

«دو برند کره‌ای که هفته قبل از ایران رفتند 30 سال شیره مردم را کشیدند. این دو شرکت هر کاری که خواستند کردند و جنس‌شان را با هر قیمتی که دل‌شان خواست فروختند، اما وقتی تحریم‌ها پیش آمد و دیدند به تنگنا افتاده‌ایم، گفتند خداحافظ. آنقدر از بازار ایران سود برده‌اند که برای هفت جد و آباءشان بس است. من خبر موثق دارم که شرکت واسطه ایرانی برای هر قلم جنس این دو شرکت بین یک و نیم تا دو میلیون...

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: طبق آخرین آمار رسمی مرکز آمار ایران، در کشور24 میلیون و 196 هزار و 35 خانوار زندگی می کنند که البته این آمار مربوط به آخرین سرشماری در سال 95 است و اکنون در ادبیات مسئولان مرتبط از عدد 25میلیون خانوار استفاده می شود. حالا یک مسئول در سازمان بهزیستی کشور ضمن هشدار نسبت به افزایش خانوارهای تک نفره، عدد و آمار آن ها را حدود 5/5 میلیون نفر بیان می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت‌های همسریابی چند سالی است در فضای مجازی تبلیغات بسیاری را به خود اختصاص داده و به نظر می‌رسد هوادارهای پروپا قرصی هم پیدا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس درباره آسیب‌های خودداری جوانان از ازدواج توضیحاتی داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیشتر کشورهای مسلمان جهان برای فرزندآوری تسهیلات ویژه‌ای را برای خانواده‌ها در نظر می‌گیرند تا بتوانند نرخ باروری و جمعیت را در کشورشان بالا ببرند، اتفاقی که در کشور ما به‌شدت مغفول مانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با بیشتر شدن استفاده افراد از فضای مجازی و بالا رفتن سن ازدواج به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی، بسیاری از افراد به این فکر افتادند که چطور با استفاده از سادگی جوانان از این راه کسب درآمد کنند.

خبرگزاری تسنیم

بیشتر کشورهای مسلمان جهان برای فرزندآوری تسهیلات ویژه‌ای را برای خانواده‌ها در نظر می‌گیرند تا بتوانند نرخ باروری و جمعیت را در کشورشان بالا ببرند، اتفاقی که در کشور ما به‌شدت مغفول مانده است.