دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری دانا

چهره های هنری سینما و تلویزیون، مواردی همچون عمل به وعده های انتخاباتی، اصل صداقت با مردم، حل مشکلات معیشتی، امیدآفرینی، رونق تولید، اشتغال و... را مطالبه اصلی مردم از رئیس جمهور دانستند.

وب‌گاه الف

فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) با بیان اینکه حکومت اسلامی بر مبنای اقشار ضعیف جامعه شکل می گیرد، گفت: حضرت امام (ره) با شما مردم انقلاب کرد 8 سال جنگ را اداره کرد، امام یک موی کوخ نشین ها را به کاخ نشین ها نمی داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در جمع هواداران آیت الله رییسی در شهر مقدس مشهد گفت: سلام بر شهیدان بزرگ سرزمین خراسان، کاوه، برونسی و دیگر شهدای این خطه، ما همه به این خطه بدهکاریم چرا که امام خامنه ای ما از این خطه هستند. وی در ادامه گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بیان کرده اند که فاصله بین آرمان ها و واقعیت های جامعه زیاد شده...

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید محمد با بیان اینکه حکومت اسلامی بر مبنای اقشار ضعیف جامعه شکل می گیرد، گفت: حضرت امام (ره) با شما مردم انقلاب کرد 8 سال جنگ را اداره کرد، امام یک موی کوخ نشین ها را به کاخ نشین ها نمی داد.

خبرگزاری دانا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هر دانشگاه و مسجد می‌تواند یک دولت سایه باشد، گفت: هر فردی در کشور که دغدغه کشور و انقلاب و مردم را دارد، باید سایه به سایه در حد وسع خودش تحولات کشور را دنبال کند، اگر می بیند کار خوبی می شود برود کمک کند، اگر کار غلطی می شود آن را تصحیح کند، اگر کار ناقصی می شود آن را تکمیل کند.

خبرگزاری دانا

داروهای ضدبارداری در حالی از سوی برخی شرکت های داخلی تولید و روانه بازارمی شود که به عقیده پزشکان و کارشناسان تهدید جدی و زنگ خطری برای جوانی جمعیت کشور و سلامتی مادران محسوب می‌شود، موضوعی که در ممنوعیت عرضه آن در طرح موسوم به " جوانی جمعیت" مجلس دیده شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه باید راه‌حل‌هایی داشته باشیم که اهرم تحریم را برای همیشه از دست دشمن خارج کنیم، گفت: در حوزه تبادلات بانکی 11 ابتکار برای خنثی‌سازی تحریم‌ها داریم.

خبرگزاری دانا

کاندیدای ریاست جمهوری باید طرحی جامع برای ازدواج جوانان داشته باشند؛ بدون طرح و با حرف و وعده هیچ مشکلی حل نمی‌شود. مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اختیارات رئیس‌جمهور فوق‌العاده زیاد است، گفت: رئیس‌جمهور از اختیارات مطلقه ولی فقیه هم در صورتی که رهبر انقلاب موافقت کند، می‌تواند استفاده کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اسبق نفت با اذعان به اینکه آیت‌الله رییسی می‌تواند ایستگاه اقتصادی کشور را به سمت محرومین تغییر دهد، گفت: رییس جمهور آینده باید کشور را از گلوگاهی سخت عبور دهد و نیازمند پشتوانه مردمی است.

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دست آقازاده‌ها و بازیگران سیاسی را قطع می‌کنم زیرا جامعه ما در اوج نارضایتی است، گفت: باید از صدر تا پایین را پاکسازی و سالم سازی امنیتی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن رضایی گفت: اختیارات رئیس جمهوری به نظر من فوق‌العاده زیاد است. البته با توجه به روحیاتی که در امام و مقام معظم رهبری داریم، هیچ رئیس جمهوری بی‌اختیار در هیچ زمینه‌ای نمی‌ماند.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اختیارات رئیس‌جمهور فوق‌العاده زیاد است، گفت: رئیس‌جمهور از اختیارات مطلقه ولی فقیه هم در صورتی که رهبر انقلاب موافقت کند، می‌تواند استفاده کند.

وب‌گاه الف

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به نقش تحریم‌ها در اقتصاد کشور، گفت: من فکر می کنم سهم تحریم ها بالای 50 درصد است. برخی افراد دانسته یا نادانسته تلاش می کنند نقش تحریم را کم اهمیت نشان دهند. این واقعا جفا به مردم است؛ تحریم موجب انزوای اقتصادی ما شده است.