دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

آن کسی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار می گیرد، اولا باید مسئله را خوب بشناسد و ثانیا راه حل مسئله را خوب بداند و اراده جدی برای حل مسئله داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه دستخط حضور پیداکرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سابق کمیسیون پیوست نگاری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به وعده‌های اجتماعی و فرهنگی نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نظیر وعده پرداخت وام ازدواج 500 میلیون تومانی، افزایش یارانه مستقیم، دادن حقوق به زنان خانه‌دار و... گفت: مسائل اجتماعی و فرهنگی کشور نظیر مساله ازدواج با شعارهای انتخاباتی و در کوتاه مدت حل نمی‌شود. ایده‌ای نظیر پرداخت وام ازدواج 500 میلیونی راه...

وب‌گاه الف

برای رفع معضل ازدواج دیرهنگام و به تبع آن فرزندآوری لازم است تا مسئولان سیاست‌های مناسبی را بیندیشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیانات رهبر انقلاب درباره جفا به نامزدهای احراز صلاحیت نشده، اطلاعیه شورای نگهبان درباره این موضوع و واکنش‌ها به آن، آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات، اعلام اموال و وضعیت فرزندان آنان و اعتراض آن‌ها به تغییر زمان پخش مناظره‌ها از مهم‌ترین اخبار انتخاباتی هفته گذشته بودند.

خبرگزاری ایسنا

بیانات رهبر انقلاب درباره جفا به نامزدهای احراز صلاحیت نشده، اطلاعیه شورای نگهبان درباره این موضوع و واکنش‌ها به آن، آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات، اعلام اموال و وضعیت فرزندان آنان و اعتراض آن‌ها به تغییر زمان پخش مناظره‌ها از مهم‌ترین اخبار انتخاباتی هفته گذشته بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان تبلیغات کاندیداهای انتخابات پایان نیافته است و هر یک از کاندیداهای انتخابات برای بدست آوردن نظر و رای مردم وعده های انتخاباتی عجیبی را مطرح می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایسنا

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حق اعتراض باید در جامعه ما پذیرفته شود گفت که برنامه ام این است که دوشنبه و چهارشنبه در محل های نماز جمعه و یا هر منطقه دیگری مردم در صورت اعتراض حضور پیدا کرده و صحبت هایشان را مستقیم به مسئولان بیان کنند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر بخواهیم سن ازدواج کم شود، باید سن اشتغال کاهش یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پیری جمعیت خطر بزرگی است، گفت که برای کم شدن سن ازدواج باید سن اشتغال کاهش یابد.

خبرگزاری دانا

فاطمه محمدبیگی گفت: امروز دولت باید برای تحکیم خانواده برنامه ویژه داشته باشد، انتقاد شدید نسبت به عملکرد نهاد زنان ریاست جمهوری دارم و از دولت مطالبه عملکردش را در این بین خواستارم.

خبرگزاری ایسنا

زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پیری جمعیت خطر بزرگی است، گفت که برای کم شدن سن ازدواج باید سن اشتغال کاهش یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در یاد داشتی خطاب به رئیس دولت آینده با عنوان سخنی با کاندیدا‌های ریاست جمهوری منتشر کرد که در آن نکاتی را در خصوص نوع تعاملات رئیس آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حوزه فرهنگ، علم و فناوری با کاندیدا‌ها مطرح کرد. متن یادداشت به شرح ذیل است: لقد أرسلنا رسلنا بالبینات وأنزلنا معهم الکتاب والمیزان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید رضا عاملی در یاد داشتی خطاب به رئیس دولت آینده با عنوان سخنی با کاندیدا‌های محترم ریاست جمهوری منتشر کرد که در آن نکاتی را در خصوص نوع تعاملات رئیس آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حوزه فرهنگ، علم و فناوری با کاندیدا‌ها مطرح کرد. متن یادداشت به شرح ذیل است: لقد أرسلنا رسلنا بالبینات وأنزلنا معهم الکتاب والمیزان لیقوم الناس بالقسط وأنزلنا...