دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نرخ ارز را من افزایش ندادم بلکه تلاش کردم نرخ ارز بیشتر از این افزایش پیدا نکند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عبدالناصر همتی گفت: مشکل اساسی جوانان ما مسکن است. ما به طور جدی باید ساخت مسکن را در کشور که متاسفانه در چند سال گذشته کوتاهی شد، شروع کنیم. حداقل باید سالی 600 هزار واحد مسکونی بسازیم.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نرخ ارز را من افزایش ندادم بلکه تلاش کردم نرخ ارز بیشتر از این افزایش پیدا نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: تحلیلگر اقتصادی با اعلام این‌که در دولت آینده نهضت مسکن سازی در سراسر کشور به راه خواهد افتاد، گفت: مردم منتظر ریزش قیمت مسکن باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

دبیر کارگروه حقوق کودک کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی، با تاکید بر لزوم توجه دولت سیزدهم به مساله کودک همسری، گفت: رویکرد قانونگذار و دولت باید بر مبنای کاهش کودک همسری باشد. علاوه بر سیاستهای کلان اقتصادی که محصول همه اقدامات دولت است، وزارتخانه های مختلف نیز می توانند اقدامات مهمی در این زمینه انجام دهند.

خبرگزاری ایسنا

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نگران وضعیت فضای مجازی است، بر ضرورت تغییر حکمرانی فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گفت: ما خانواده مذهبی هستیم و در شرایط خاصی تربیت شدیم و علاقه‌مند هستیم فرزندان ما هم در آن شرایط تربیت و آلوده نشوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: یک صندوق اعتبار خانواده درست کردیم و هر زوج ایرانی 500 میلیون تومان اعتبار پیش ما دارند؛ برخی این را وام تعبیر کردند. منابع مالی این را هم دیده‌ایم.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در 4 سال اول، فاقدین مسکن را به یک جایی می‌رسانیم، گفت: برای 4.5 میلیون نفر، برنامه مسکن داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سومین بخش از سومین بخش از سومین مناظره انتخاباتی از تولید 4/5 میلیون مسکن و تشکیل وزارت خانواده در دولت سلام خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قاضی زاده هاشمی گفت: ما ارز یارانه ای داده ایم اما مشخص نشد تکلیف این ارزها چیست و چگونه به مردم رسید. مجموعه مبدا تا مقصد باید مدیریت شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت الله سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (جمعه 21 خرداد) در گردهمایی حامیان این کاندیدا که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان، ولی عصر تهران برگزار شد، اظهار داشت: امام (ره) نوعی از حکومتی را بنا نهاد که در آن به جایگاه والای انقلاب برسیم؛ ایشان به مردم ایمان کامل داشت. وی افزود:...

خبرگزاری ایسنا

امام‌جمعه قم گفت: هر یک رای در پیشرفت و گشایش کارها اثر دارد، ممکن است نقدهایی وجود دارد ولی بدانیم و منصاقانه نگاه کنیم راهی برای رفع مشکلات کشور جز مشارکت پرشور و انتخاب دقیق وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دریچه نگاه «دولت سلام» به خانواده است، گفت: از زاویه خانواده به برنامه و بودجه، سیاست و سیاست خارجی نگاه می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در رادیو فرهنگ در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه به نظر شما علت اصلی آمار بالای تجرد جوانان در سنین ازدواج چیست و دولت شما چه راهکاری برای تسهیل ازدواج جوانان خواهد داشت؟ اظهار کرد: از 12 سال پیش یک کارگروه در مجلس راه اندازی شد که رئیس آن کارگروه من بود و موضوع آن...