دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت سلام دریچه نگاهش به خانواده است، گفت: از زاویه خانواده به برنامه و بودجه، سیاست و سیاست خارجی نگاه می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دریچه نگاه «دولت سلام» به خانواده است، گفت: از زاویه خانواده به برنامه و بودجه، سیاست و سیاست خارجی نگاه می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری گفت: هفته منتهی به انتخابات؛ هفته هوشیاری، فریب‌نخوردن و تلاش شبانه‌روزی است.

خبرگزاری دانا

اجرای سیاست‌های کلی خانواده خواسته به حقی بود که رهبر انقلاب در 5 سال گذشته از دولت انتظار داشتند که متأسفانه هرگز عملیاتی نشد و معاونت زنان ریاست‌جمهوری به‌عنوان مجری اصلی در این زمینه منفعل عمل کرد.

خبرگزاری دانا

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت را از رقابت با تولید عقب می‌کشم و بانک را از پیمانکاری و دلالی و بازارسیاه چرخوانی، به کمک کار تولید منتقل می‌کنم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اختیارات ریاست جمهوری کاملا کافی است و آنهایی که می گویند کافی نیست، از بی فکری، بی‌ارادگی و بی‌عرضگی‌شان است.

خبرگزاری ایسنا

زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که با فضای مجازی موافقم و آن را یک موهبت بزرگ الهی می دانم که به دست انسان مهیا شده است اما در خصوص نقاطی که به سلامت اخلاقی نوجوانان و امنیت خانواده ها هجوم می برد، حتما دقت می‌کنم.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت را از رقابت با تولید عقب می‌کشم و بانک را از پیمانکاری و دلالی و بازارسیاه چرخوانی، به کمک کار تولید منتقل می‌کنم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی «دست‌خط» با حضور علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه سوم سیما پخش شد. متن کامل این برنامه به شرح ذیل است: *با توجه به شرایط حساس کشور چه شد که در عرصه انتخابات وارد شدید؟ پاسخ در سوال خودتان وجود دارد؛ چرا که شرایط سخت و حساس بود و بنده یاد گرفتم از ابتدای انقلاب اسلامی هر کجا که شرایط سخت و حساس...

وب‌گاه الف

نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ایران گفت: بستن درهای کشور و دلخوش بودن به لبخند دیگران، هر دو غلط است.

خبرگزاری دانا

فقیه با بیان اینکه رئیس جمهور باید با درد مردم آشنا باشد، گفت: رئیس جمهوری از جنس مردم می تواند حلال مشکلات مردم باشد.

خبرگزاری مهر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: عمده مشکلات کشور فقط به تحریم‌ها ارتباط ندارد بلکه بخاطر بی‌برنامگی و سوءمدیریت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرعلیزاده در مورد دلیل شرکتش در انتخابات گفت: ضرورت‌هایی که امروز جامعه می‌خواهد، فقر و تنگدستی مردم، فاصله بسیار زیاد طبقاتی، بعضا مشکلات جدی که مردم درباره بیکاری جوانان دارند و فشار‌های سخت زندگی، به نوعی است که می‌طلبد فردی که بتواند از پس این کار‌ها برآید بیاید و بتواند بعنوان رئیس جمهور برنامه‌هایی داشته باشد که عملا کشور را از حالت درگیری...

وب‌گاه مشرق نیوز

مهرعلیزاده گفت: رئیس جمهور بعنوان شخص اول اجرایی کشور مسلط بر قوای دیگر است؛ اما شجاعت و کاربلدی مهم است و کسی که کاری را بلد است با اراده محکم و با شجاعت زیاد کار را پیش می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در برنامه مصباح شبکه قرآن درباره انتخابات گفت: موضوع انتخابات یک موضوع در هم تنیده با مردم و با مشارکت‌کنندگان است یعنی اینکه فرصت ورود به عرصه‌های نظردهی و عرصه انتخاب توسط مردم و توسط گروه‌های انتخاب کننده مفهوم انتخابات را در حقیقت کامل می‌کنند و متجلی می‌نمایند در بین...

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: تشکل های دانشجویی به صورت جدی در فضای مجازی فعالیت انتخاباتی دارند که این فضاها در چند روز آینده به صورت جدی‌تر پیگیری می‌شود.