دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه خبر آنلاین

از سال 92 تا سال 99، بالغ بر 7 هزار و 600 سقط درمانی انجام شده است و حالا طرح جوانی جمعیت می‌تواند موجب افزایش تولد سالانه بیش از 700 مورد فرد دارای معلولیت به جمعیت کشور شود و آمار سقط‌های زیرزمینی را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پزشکان، کارشناسان درمانی و دست‌اندرکاران پزشکی اعتقاد دارند که پایش سلامت بیماران خاص نباید در سایه سایر بیماری‌ها قرار بگیرد و تاکید دارند که این مهم در هر شرایطی باید با دقت انجام شود تا سلامت این دسته از بیماران آسیب‌پذیر، تهدید نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نظم و قانون دو فاکتور بسیار مهم و ضروری برای اجرای هر کاری است چرا که بسیاری از مشکلات محصول بی‌نظمی و بی‌قانونی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از اواخر آذرماه 99 که لایحه بودجه 1400 تقدیم مجلس شد، بحث وام ازدواج یکی از خبرهای داغ جامعه شد، چرا که در لایحه تقدیمی دولت مبلغ وام ازدواج مانند سال 99، 50 میلیون تومان باقی مانده بود اما اغلب مردم معتقد بودند با توجه به تورم و گرانی اقلام مورد نیاز برای آغاز زندگی، وام ازدواج نباید 50 میلیون تومان باقی بماند و حداقل به میزان تورم افزایش یابد....

وب‌گاه مشرق نیوز

گرانی 8 برابری کره‌پاستوریزه با تدبیر 8 ساله پاستورنشینان، هزاران تن محصولات کشاورزی روی دست تولیدکننده مانده است و رانت میلیاردی فولاد کجا آب می‌شود، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها است.

وب‌گاه فرارو

رستم قاسمی گفت: واقعا باور دارم که دیگر در حوزه اقتصادی فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و نمی‌شود کشتی توفان‌زده اقتصاد ایران را به دست فردی سپرد که تا به حال قایق‌رانی هم نکرده است. ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا در تعامل با جامعه جهانی مشکلات اقتصادی را رفع کنیم تا در نهایت وضع معیشت ملت ایران بهبود یابد.

وب‌گاه تابناک

ملیکا حیدریان*

وب‌گاه عصر ایران

جوانان روستا به علت تحصیلات عالیه و به علت خشکسالی های پی در پی و عدم توجیه اقتصادی ترجیح دادند وارد کلان شهر‌ها شوند.

خبرگزاری دانا

توقف ازدواج ارثیه تلخ هشت سالهاخیر است که سال‌ها گریبان‌گیر کشور خواهد بود اما شاید بتوان با حرکتی جهادی و انقلابی دوباره این قطار بازایستاده را به حرکت درآورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به بانک‌ها و موسسات اعتباری اعلام کرد که به استناد بند (الف) تبصره (16) قانون بودجه سال 1400 کل کشور مقرر شده است: 1. به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به تمام زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آن‌ها بعد از یکم...

وب‌گاه فرارو

بنابر بخشنامه بانک مرکزی تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال 1400 برابر 700 میلیون ریال و با دوره بازپرداخت 10 ساله است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به نامه شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران که در مورخه دوم بهمن ماه سال 1399 با عنوان «بحث زنان و خانواده باید فراتر از مسئولیت‌ها و حزب بازی مسئولان رسیدگی شود» در «خبرگزاری دانشجو» منتشر شده جوابیه‌ای صادر کرد. متن جوابیه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به شرح زیر است: 1-...

خبرگزاری ایسنا

بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج 70 میلیون تومانی را به بانک‌ها ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج 70 میلیون تومانی را به بانک‌ها ابلاغ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ضمن اینکه با عنایت به مفاد ماده 50 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران افراد مندرج در قانون مذکور مشمول اخذ قرض‌الحسنه ازدواج به میزان دو برابر افراد عادی می‌باشند.

وب‌گاه فرارو

هرچه سن خانم کمتر (یعنی بین 20 تا 35 سال) باشد زمان ایده‌آل‌تری برای بارداری است؛ بارداری برای سنین زیر 18 سال را به زنان توصیه نمی‌کنیم زیرا بدن خانم‌ها ممکن است به تکامل کافی برای باروری نرسیده باشد.