دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ایران از امروز تا 25 یا 30 سال آینده فرصت دارد که از پنجره جمعیتی برای رونق تولید و توسعه کشور استفاده کند چراکه ظرف 25 تا 30 سال آینده، پنجره جمعیتی کشور بسته می شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: ایران از امروز تا 25 یا 30 سال آینده فرصت دارد که از پنجره جمعیتی برای رونق تولید و توسعه کشور استفاده کند چراکه ظرف 25 تا 30 سال آینده، پنجره جمعیتی کشور بسته می شود.

خبرگزاری ایسنا

حاصل 30دهه تلاش جهادی متخصصان و پژوهشگران پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، انجام پژوهش‌های برجسته و ممتاز در حوزه‌های مختلف از جمله سلول‌های بنیادی، ناباروری و روش‌های کمک باروری، درمان بیماری‌های مختلف با سلول درمانی، دیابت، چاقی، مشکلات متابولیک، و همچنین پژوهش و ارائه خدمات بهینه درمانی به بیماران مبتلا به سرطان به منظور حفظ توانایی باروری این بیماران بوده است..

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ادعاها و شعارهای انتخاباتی هرروز شنیده می‌شود و این بار به وام ازدواج 500 میلیونی رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: کشور در آستانه سیاه چاله پیری قرار دارد و سرعت رشد سالمندی در کشور بسیار نگران کننده است و از 13 میلیون مرد و زن مجرد ایرانی 2,5 میلیون نفر آنان از سن ازدواج عبور کردند.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت در نامه‌ای بلند بالا به محمداسماعیل اکبری، او را از سمت مشاور عالی وزیر برکنار کرد. اکبری اخیر موضع بحث برانگیزی درباره مسائل جمعیتی مطرح کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در قانون بودجه 1400 حدودا 7 ماده برای مسائل خانواده و جمعیت موجود است. تسهیلاتی مثل حمایت از درمان و پوشش 90درصدی بیمه درمان ناباروری، تاسیس و تکمیل خوابگاه‌های متاهلی، افزایش مبلغ وام ازدواج.

خبرگزاری ایسنا

یک داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از بی‌تصمیمی حکومت در برخی مسایل چالشی می‌گوید: «اگر ما می‌خواستیم اینستاگرام را ببندیم باید آن را می‌بستیم و اگر می‌خواستیم که باز باشد باید دولت و حکومت آن را با صدای بلند اعلام می‌کرد که من این را نمی‌بندم تا مردم بتوانند برنامه ریزی کنند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی عباسی در برنامه تلویزیونی پایش شبکه یک اظهار کرد: حضرت علی (ع) در دوره خلافتشان در گزارشی که به مردم ارائه می‌کردند فرمودند اکنون همه مردم کوفه نان گندم می‌خورند، مسکن و سرپناه دارند و از آب آشامیدنی گوارا بهره‌مند هستند و اگر ما هم می‌خواهیم بر اساس حکومت علوی حرکت کنیم باید این سه اصل را در نظر بگیریم. مشاور وزیر اسبق راه و شهرسازی با تاکید...

خبرگزاری مهر

کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه طبق قانون اساسی دولت‌ها مسئول تأمین مسکن خانوار هستند، گفت: مسکن نیاز اساسی خانوارهاست و هر دولتی با هر طرز تفکری باید در این مورد برنامه ریزی کند.

خبرگزاری دانا

مصطفی صاحبی با اعلام اینکه مازندران در رتبه دوم گروه سنی سالمندی قرار دارد گفت: کاهش 170 هزار تولد در سال از زلزله نگران کننده‌تر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

از علل تک فرزندی بالا رفتن سن ازدواج و بچه دار شدن، شاغل بودن مادر و کوچک شدن محیط خانه در سال‌های اخیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه ممکن است یک خانم تا 48 سالگی هم بتواند حامله شود، گفت: در واقع نمی توانیم بگوییم که در این سن دیگر کسی قادر به بارداری نیست و نباید حامله شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تم خاصی که در مجموعه محاکات در قسمت‌های مختلف این مجموعه تبدیل به برگ برنده این برنامه شد، حضور مکرر افرادی با معلولیت‌های خاص بود.