دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از رئیس جمهوری آینده و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست تا برنامه‌های این شورا واقع بینامه، قابل اجرا و به دور از اغراق باشد.

وب‌گاه الف

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در یادداشتی نکاتی را در‌خصوص نوع تعاملات رئیس آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، در حوزه فرهنگ، علم و فناوری با کاندیداهای محترم ریاست جمهوری مطرح کرد.

خبرگزاری دانا

شهروند البرزی گفت: ما رییس جمهوری مردمی از جنس سلیمانی ها و خامنه ای ها می خواهیم، شخصی که دغدغه اول و آخرش مردم باشد، درد مردم را بفهمد و با تکیه بر توان داخلی کشور را نجات دهد.

خبرگزاری مهر

رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سونامی مرگ از سال 1430 در کشور رقم می خورد، گفت: مجلس دهم کمکی به رشد جمعیت کشور نکرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی گفت: باید المان ها را تغییر داد تا مباحث در ذهن ملکه شود و از دیدگاه تک یا دو فرزندی خارج شویم، در مقطعی بر روی ذهنیت جامعه کار شد که کاهش جمعیت رقم بخورد و امروز باید تمامی المان ها تغییر کند و پنجره جمعیتی را حفظ کنیم.

خبرگزاری دانا

تجرد قطعی، چه انتخاب خود فرد باشد و چه به اجبار، مشکلات زیادی از جمله تنهایی در سنین پیری، کاهش میزان فرزندآوری و پیر شدن جامعه، بیماری های روحی و افسردگی را برای فرد مجرد به همراه دارد و لازم است نهادهای مسئول برای ترویج ازدواج آسان و کاهش مشکلات اقتصادی اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صدای جوان» رادیو جوان در بخش معرفی سوابق کاری و اجرایی خود گفت: افتخار بنده این بود که به اقتضای شرایط ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و سخن امام بزرگوارمان، در دوره جوانی یعنی در حدود 20 سالگی، دادستانی یک شهرستان بزرگ در کشور، دادستانی کرج را برعهده داشتم بعد دادستانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: عمیقا به آزادی فکر و اندیشه، آزادی قلم و آزادی بیان اعتقاد دارم و معتقدم یک جامعه وقتی بالندگی دارد که مردم به ویژه جوانان بتوانند آزاد باشند.

خبرگزاری دانا

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در اولین روز شروع به کار یک اقدام سلبی و یک اقدام ایجابی خواهیم داشت؛ اقدام سلبی، پایان روابط فسادانگیز و جریان رانت خواری در همه حوزه‌ها خواهد بود که به همه دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وب‌گاه الف

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور اختیارات مهمی دارد و این برای انجام وظیفه ریاست‌جمهوری کافی است، اظهار داشت: این اختیارات برای خدمتگزاری به مردم کافی و خوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور اختیارات مهمی دارد و این برای انجام وظیفه ریاست‌جمهوری کافی است، اظهار داشت: این اختیارات برای خدمتگزاری به مردم کافی و خوب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس‌جمهور اختیارات مهمی دارد و این برای انجام وظیفه ریاست‌جمهوری کافی است، اظهار داشت: این اختیارات برای خدمتگزاری به مردم کافی و خوب است.

خبرگزاری دانا

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که پیر شدن جامعه را در پیشرو داریم، گفت: کاهش ازدواج جوانان و عدم فرزندآوری تهدیدی جدی علیه آینده کشور است.

خبرگزاری دانا

کبری خزعلی گفت: در غربالگری غیر استاندارد و غیر علمی کار می شود و کم کم به گونه‌ای رفتار شد که غربالگری برای همه زنان اجبار شد در حالی که در غربالگری جنین فراقانونی قتل عام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در هشتم خردادماه سال 1370 به همت زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی و جمعی از پژوهشگران در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی ایران به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری تأسیس شد.

خبرگزاری دانا

کودکان کار قربانیانی هستند که فقر و فلاکت آنها را به خیابان کشانده تا رویاهای کودکی شان را به کابوس تبدیل کند و مردم در قبال آنها همیشه بین دوراهی قرار دارند که از لحاظ معیشت و اقتصادی به آنان کمک کنند یا کمک به این کودکان به ترویج سوء استفاده از آنان منجر خواهد شد.