دوشنبه 16 مهر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

خبرگزاری تسنیم

فلوشیپ ناباروری با بیان این‌که سن ازدواج یکی از عوامل بسیار مهم و مؤثر در ناباروری است، علل عمده ناباروری زنان در ایران را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

عضو اصلی هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کشور گفت: اگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودم، مثلث شکسته کارگر، کارفرما و دولت را احیا و ترمیم می‌کردم.

خبرگزاری دانا

رحیمی نسب کارشناس اجتماعی و مدیرکل سابق بهزیستی استان با بیان اینکه 140هزار یزدی پشت خط ازدواج هستند، گفت:"پنجره جمعیتی " فرصتی که در ایران به تهدید تبدیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ازدواج و تشکیل خانواده همچون همه قراردادهای اجتماعی، با تغییر شرایط فرهنگی و اجتماعی دستخوش تحولات پایه‌ای شده و دیگر هلهله میهمانان و شنیدن کلمه «بله» کمتر دیده و شنیده می شود؛ موضوعی که به باور کارشناسان اجتماعی شواهدی همچون تقلید از زندگی الگوهای اجتماعی در کمرنگ شدن آن نقش دارد.

وب‌گاه فرارو

در نامه 220 نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به سید ابراهیم رئیسی آمده است: در شرایط کنونی، کشور نیازمند انتخاب رئیس جمهوری انقلابی، کارآمد، تحول آفرین، قانونمدار و وفاق گراست که ویژگی‌های برشمرده شده از لسان مقام معظم رهبری یعنی: «دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، معتقد به جوانان، عدالتخواه و ضدفساد، امیدوار، معتقد به توانمندی‌های داخل و دارای عملکرد انقلابی و جهادی» را داشته باشد.

خبرگزاری مهر

بیش از 220 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای، از آیت‌الله رئیسی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت به عمل آوردند.

خبرگزاری دانا

بیش از 220 نماینده مجلس طی نامه‌ای خطاب به آیت الله رئیسی، با تشریح وضعیت و شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و تبیین شاخص‌های رئیس قوه مجریه مطلوب آینده، از وی برای حضور و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن کامل نامه این نمایندگان در دعوت از آیت الله رئیسی برای نامزدی انتخابات به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم *جناب آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته) * با سلام و تحیت و آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی، طبیعتا بنا به مسئولیت‌های کلان ملی، اطلاع و اشراف دارید که طی سال‌های اخیر، به رغم تلاش‌های...

وب‌گاه الف

بیش از 220 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی، با تشریح وضعیت و شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و تبیین شاخص های رئیس قوه مجریه مطلوب آینده، از وی برای حضور و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 28خرداد دعوت کردند.

خبرگزاری ایسنا

بیش از 220 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی، با تشریح وضعیت و شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و تبیین شاخص های رئیس قوه مجریه مطلوب آینده، از وی برای حضور و نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 28خرداد دعوت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تازه‌ترین آمارها حاکی است به دلیل شیوع ویروس کرونا و بالا رفتن هزینه ها، تعداد ازدواج ها در چین برای هفتمین سال پیاپی با کاهش مواجه شده است و نشانه ای از رونق نیز مشاهده نمی شود.

خبرگزاری دانا

طی سال های اخیر وضعیت رشد جمعیت در کشور به حالت نگران کننده ای در آمده است، به طوری که براساس پیش بینی‌ها تا چند دهه دیگر جمعیت ایران به 50 میلیون نفر خواهد رسید که می تواند، چالش آفرین باشد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه عبدوس؛ مدت هاست که موضوع کاهش جمعیت تیتر یک بحران های مهم کشور است. فرزند، کرونا و اقتصاد... در یک سال اخیر علاوه بر مسایل و مشکلات گذشته، کرونا هم بر کاهش نرخ باروری تاثیر گذاشته است، به طوریکه یافته های حاصل از برخی گزارشها حاکی از این است که میزان ولادت در کشور طی یک سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است. کاهش نرخ باروری را نباید تک علتی دید و باید عوامل...