چهارشنبه 18 مهر 1403

سه هزار بسته غذایی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سه هزار بسته غذایی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در زنجان توزیع می‌شود

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: سپاه ناحیه زنجان در مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اقدام به توزیع سه هزار بسته غذایی می‌کند.

سردار جهانبخش کرمی روز پنجشنبه در آیین آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که در محل سپاه ناحیه زنجان برگزار شد افزود: امروز این تعداد بسته غذایی هر یک به ارزش چهار میلیون ریال در میان افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه زنجان، طی سه مرحله و در فواصل زمانی تعیین شده برگزار می شود که مرحله نخست آن، امروز / چهارم اردیبهشت ماه / آغاز شد.

سردار کرمی با بیان اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته به منظور توزیع مناسب اقلام مورد نیاز به ویژه بسته‌های غذایی، تهیه بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند جامعه بود، تصریح کرد: داشتن بانک اطلاعاتی قوی و دقیق می‌تواند از موازی‌کاری در توزیع این اقلام جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه بسیج به دفعات و با حضور پرشور در عرصه‌های مختلف نشان داده که همواره کمک حال مردم بوده است، افزود: حضور در دوران دفاع مقدس، عرصه جهاد سازندگی و امدادرسانی به مردم در مواقعی چون وقوع زلزله و سیل، از جمله اقدامات ارزشمند بسیج است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امروز بسیج در عرصه مبارزه با ویروس کرونا نیز حضور پررنگ و فعال دارد تصریح کرد: بسیج در این برهه حساس، در ضدعفونی چهار هزار و 500 باب مکان عمومی، مذهبی و ادارات، چهار هزار و 800 معبر عمومی و توزیع یک هزار بسته کامل اقلام بهداشتی در مناطق محروم و روستایی، حضوری فعال داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از تولید 772 هزار عدد ماسک در 79 کارگاه خبر داد و با تاکید براینکه در این مدت اقلامی چون دستکش و سایر ملزومات بهداشتی نیز توزیع شده است گفت: برگزاری کارگاه آموزشی برای 24 هزار و 77 نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهیه و توزیع 17 هزار عدد بروشور اطلاع‌رسانی و حضور بیش از 15 هزار نفر در قالب گروه‌های جهادی مختلف، از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، بوده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*