دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاران برتر خراسان رضوی مشخص شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سوارکاران برتر خراسان رضوی مشخص شدند

مشهد - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خراسان رضوی گفت: پنجمین رویداد قهرمانی پرش با اسب و دومین دوره جام همدلی و همیاری هیات سوارکاری این استان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

محمدرضا عباس زادگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان محمدحسین پیروزه پور بر سکوی نخست ایستاد، محمد امین روحانی دوم شد و علی کیان اکبری به مقام سوم رسید همچنین در رده سنی نوجوانان نیز مهیار اسکندری قهرمان شد علیرضا بخشی مقام دوم را کسب کرد و رومینا تحسنی به مقام سوم دست یافت.

وی ادامه داد: در بخش مالکان هم، فرمین خوشندی قهرمان شد. نعمت جوان بر سکوی دوم قرار گرفت و هانیه مقدم مقام سوم را کسب کرد همچنین در رده سنی بزرگسالان هم پارسا بهزادیان مقام نخست را به دست آورد بنیامین اژدر افشار مقام دوم را کسب کرد و مقداد عسکری بر سکوی سوم ایستاد.

رییس هیات سوارکاری خراسان رضوی گفت: این مسابقات با حضور 102 سوارکار در روزهای 26 و 28 شهریور ماه در مجموعه سوارکاری کاظمیان شهر طرقبه و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی مقابله با کرونا و با حضور رییس فدراسیون سوارکاری و مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س*