جمعه 10 فروردین 1403

سپاهان در تهران استقلال را برد اما قهرمان نشد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سپاهان در تهران استقلال را برد اما قهرمان نشد

تیم سپاهان در رقابت با تیم پرسپولیس تهران به عنوان قهرمانی دست پیدا نکرد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. مصاف دو تیم در نیمه نخست گلی در پی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم تیم سپاهان که برای کسب پیروزی و رقابت با پرسپولیس در کورس عنوان قهرمانی تلاش می‌کرد، موفق شد در دقیقه 54 روی پاس سروش رفیعی توس رضا میرزایی به گل برسد.

دومین گل تیم سپاهان در رویارویی با آبی پوشان با پاس میرزایی توسط سجاد شهباززاده به ثمر رسید تا او به واسطه این گل در دقیقه 86 به عنوان بهترین گلزن فصل لقب بگیرد.

استقلال هم در دقایق پایانی روی یک ضربه ایستگاهی به موقعیت خوب گلزنی دست پیدا کرد که ضربه دقیق مهدی مهدی پور قفل دروازه پیام نیازمند را شکست است در نهایت با نتیجه دو بر یک طلایی پوشان پیروز شدند.

در نهایت استقلال تهران که کسب جایگاه سوم از سوی تیمش در هفته‌های اخیر مشخص شده بود با 56 امتیاز در ارین جایگاه ایستاد و تیم سپاهان هم با 65 امتیاز نایب قهرمان شد.

تیم داوری

داور: پیام حیدری / کمک ها: محمد رضا منصوری - علی میرزابیگی؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف

ناظر داوری: محمود رفیعی

اخطار

کارت قرمز

سیدمحمد کریمی (91) از سپاهان

کارت زرد

محمد محبی (44)، گئورگی ولیسیانی (45)، دانیال اسماعیلی فر (65) و سیدمحمد کریمی (81) و (91) از سپاهان

سیاوش یزدانی (45)، وریا غفوری (69) و محمدحسین مرادمند (72) از استقلال

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی (سعید مهری، 87)، آرش رضاوند (مهدی مهدی پور، 59)، فرشید اسماعیلی (سبحان خاقانی، 76)، وریا غفوری، متین کریم‌زاده (محمد نادری، 46)، ارسلان مطهری (آرمان رمضانی، 59) و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، عزت‌اله پورقاز، سجاد شهباززاده، محمد محبی (رضا میرزایی، 46)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سید محمد کریمی، احسان حاج صفی (یاسین سلمانی، 46)، گئورگی ولیسیانی، سروش رفیعی (جلال الدین علی محمدی، 67) و محمدرضا خلعتبری (روح الله باقری، 67)