چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون 450 هزار معلم در طرح مسطورا شرکت کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی و امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) در یک بیانیه مشترک، صریح و نه چندان معمول، خواستار حداکثر «خویشتنداری» در خاورمیانه شدند تا منطقه از «خطرات جنگ و عواقب وخیم آن» در امان بماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو. جامعه آموزش و پرورش 29 فروردین 1403، 17:13 صحرایی: فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند آموزش و پرورش برای مهر 1403 از بین قرآنی‌ها بدون آزمون، دانشجو معلم می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در شصت و یکمین جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن ضمن تبریک پیروزی سپاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل به حمله سپاه گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آلمان در هنگام ترک سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که افزایش تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست و بیش از همه امنیت اسرائیل به خطر می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عملیات وعده صادق که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق رقم خورد. این عملیات در ساعات پایانی روز شنبه 25 فروردین آغاز شد و اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی هدف پهپادهای انتحاری و موشک‌های بالستیک و کروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. اما چه ادوات نظامی در این عملیات استفاده شد و از این ادوات چه می‌دانیم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش و پرورش برای مهر 1403 از بین قرآنی‌ها بدون آزمون، دانشجو معلم می‌گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگلیس بعد از حمله ایران به اسرائیل خواستار تحریم ایران شد. انگلیس بعد از حمله ایران به اسرائیل خواستار تحریم ایران شد. به گزارش عرشه آنلاین، دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس که برای دلگرمی و تقویت روحیه سران رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تنبیهی ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه تهران شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنش‌ها به حدی شدت یافته است که هرگونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران از ظرفیت لازم برای گسترش جنگ در منطقه برخوردار است. موضوعی که اگرچه نتانیاهو از آن استقبال می‌کند؛ اما ایران نیز در صورت هرگونه تضعیف توان بازدارندگی نظامی‌اش در منطقه، هدف حملات بعدی اسرائیل قرار خواهد گرفت. درحالی‌که فضای رسانه‌های اسرائیلی خبر از قطعی بودن حمله رژیم صهیونیستی به ایران می‌دهند؛ اما مقامات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تبریک عملیات بازدارنده و تنبیهی اسرائیل توسط سپاه تاکید کرد که منطقه و جهان در پی طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق در آستانه تحولات گسترده و دامنه‌داری خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران باید برای این تحول خود را آماده سازد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تربیت مدرس پاسخ تنبیهی و قاطع جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی را اقدامی مقتدرانه و غرورآفرین عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران در حمله به اسرائیل از موشک‌های هایپرسونیک فتاح و موشک بالستیک خرمشهر 4 استفاده نکرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین با تاکید بر اینکه تنش‌های منطقه به نفع هیچ یک از طرفین نیست، خواستار کاهش فوری تنش‌ها شد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه امروز هیئت وزیران، برنامه عملیاتی تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم در سال 1403» به تصویب اعضا رسید.

وب‌گاه الف

خبرگزاری رویترز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با ارسال نامه‌ای به اعضاء و دوستان این نهاد، مخالفت خود را با تحریم‌های جدید علیه تهران اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیل خطیب در پیامی نوشت: عملیات وعده صادق نه تنها داعیه قدرت نظامی و پرآهنین رژیم صهیونیستی را بر باد داد، که هیمنه پرطمطراق مسئولین غربی و حامیان سینه چاک آن را نیز منهدم کرد.