چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی عرب گفت که پاسخ تنبیهی تهران به حمله اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، قواعد جدیدی در معادله بازدارندگی ایجاد و اعتماد محور مقاومت را تقویت و سطح محبوبیت ایران را در میان افکار عمومی جهان عرب را بالا برد.

خبرگزاری تسنیم

جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: عملیات سپاه پاسداران نشان داد که تارهای عنکبوت رژیم صهیونسیتی سست‌تر از همه تبلیغات رسانه‌ای غربی‌هاست و روز به روز به نابودی خود نزدیک می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

به‌گفته کارشناسان، اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توسط آمریکا و متحدینش بیشتر از آنکه جنبه عملیاتی داشته باشد جنبی روانی دارد و از سال 2019 به بعد ایجاد محدودیت بیشتر برای فروش نفت ایران عملاً نشدنی است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «سربلند میدان» که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم رژه ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش با حضور مقامات بلندپایه نظامی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرمین هاشم‌زاده؛ سیزده آوریل نمایش قدرتی توسط جمهوری اسلامی ایران کارگردانی شد، روسیه با حمایت دیپلماتیک خودش از ایران و پشتیبانی سیاسی خود، اسرائیل را به عنوان پسر بد برای تنبیه شدن در نظر گرفته و والدینش آمریکا، بریتانیا و فرانسه صندلی‌های ردیف اول را برای نمایش دریافت کرده اند. کشور‌های دیگر هم حضور داشتند. اما چینی‌ها کسانی بودند که احتمالاً...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمدی نژاد بیان کرد: هر کشوری به صورت غیرقانونی به سایر کشورها حمله کند، باید پاسخ آن را دریافت کند چراکه این حق کشوری است که مورد تهاجم قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی ادامه می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم رژه ارتش به مناسبت 29 فروردین روز ارتش با حضور مقامات بلندپایه نظامی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش: اگر در زمینه کرونا، سیل و حوادث طبیعی مشکلی پیش بیاید نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در کنار مردم هستند و غمخوارشان خواهند بود. دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایستادگی مقابل نیرو‌های تروریستی و صیانت شبانه‌روزی از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ما است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت. ارتش و سپاه در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردند که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد. وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که نیروهای مسلح ما آماده و منتظر فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند این اقدام، اقدامی محدود بود اما اگر این اقدام فراگیر بود حامیان رژیم صهیونیستی می‌دیدند که چیزی از این رژیم باقی نمی‌ماند...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

واکنش‌های اهالی فرهنگ و ادب به عملیات وعده صادق سپاه و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی در این عملیات، ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اقدام سپاه پاسداران علیه اسرائیل یک اقدام تنبیهی بود و اگر این رژیم بخواهد شیطنتی کند آن زمان با پاسخ سخت و یورش بزرگ نیروهای مسلح مواجهه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در خصوص عملیات «وعده صادق» عنوان کرد: در بحث جهاد تبیین باید تلاش کرد و نقش آفرین بود. این اتفاقی بی سابقه بود که می‌تواند نقطه عطفی در تحولات منطقه و عرصه بین الملل باشد و ابعاد و زوایا و جنبه‌های راهبردی...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از ادای احترام سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران به رهبر انقلاب، در فضای مجازی منتشر شده است. در این تصویر، فرمانده کل ارتش و رئیس کل نیروهای مسلح نیز حضور دارند. / بیسیمچی مدیا