چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی پس از عملیات وعده صادق وارد مرحله جدیدی شده ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پیامی فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز ارتش، مراسم رژه یگان‌های برتر با شرکت یگان‌های محمول و خودرویی در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در حمایت از این رژیم، چند لایحه را علیه ایران به تصویب رساند. مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در حمایت از این رژیم، چند لایحه را علیه ایران به تصویب رساند. به گزارش عرشه آنلاین، مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به...

وب‌گاه الف

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

وب‌گاه الف

رییس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت. ارتش و سپاه در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردندکه به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، در پی عملیات "وعده صادق" ایران علیه اراضی اشغالی، چند لایحه ضدایرانی را تصویب کرد، اما هنوز مشخص نیست که سنا اقدامی در ارتباط با آن انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گوشه‌هایی از قدرت پهپاد و دستاوردهای تجهیزاتی بومی ارتش در روز29 فروردین روز ارتش به نمایش درآمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، در پی عملیات "وعده صادق" ایران علیه اراضی اشغالی، چند لایحه ضدایرانی را تصویب کرد، اما هنوز مشخص نیست که سنا اقدامی در ارتباط با آن انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار جوانی در خصوص عملیات «وعده صادق» گفت: جمهوری اسلامی با توجه به اینکه خاک کنسولگری بخشی از خاک کشور است، اقدام لازم را انجام داد و این حرکت اقدامی راهبردی بوده که باید انجام می‌شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، بیش از 1800 نفر از مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «ولقد زینا السماء الدنیا بمصابیح وجعلنا‌ها رجومًا للشیاطین وأعتدنا لهم عذاب السعیر» (سوره ملک، آیه 5) «ما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابطحی گفت: تمام دوازده موشک هایپرسونیک در عملیات وعده صادق به هدف اصابت کردند و حتی یک هایپرسونیک هم دچار مشکل نشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی ربیعی گفته است اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک اقدام درست، شایسته، به موقع و در جهت منافع ملی و امنیت درازمدت ایران زمین صورت گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیوید هرست که سابقه نویسندگی در روزنامه گاردین را هم دارد، پیام‌های حمله ایران را متعدد می‌داند و می‌نویسد: بعد از شش ماه، جنگ غزه برای اسرائیل بد پیش می‌رود. نیرو‌های زمینی اسرائیل با مقاومت سرسختانه فلسطینیان رو‌به‌رو هستند که هیچ نشانه‌ای از تسلیم شدن یا فرار از خود نشان نمی‌دهد. روحیه مقاومت بین جنگجویان حماس نیز تشدید شده است. آنان احساس می‌کنند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر روزنامه انگلیسی گاردین نوشت: اردن به دنبال حمایتش از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حمله هوایی تنبیهی ایران به این رژیم، خود را در موقعیتی بغرنج گرفتار کرده است.