چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

سردبیر نشریه آمریکایی «میدل‌ایست‌آی»، پیام حمله ایران را آشکار کردن ضعف اسرائیل عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران به نوبه خود با سلاح‌هایی به اسراییل حمله نکرده است که اسراییل نسبت به آنها بی اطلاع باشد و یا انتظار استفاده از آنها را نداشته باشد در حالی که برخلاف اسراییل که همه ورق‌های دفاعی خود را فاش کرده، ایران همه ورق‌های هجومی خود را فاش نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق جبهه مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی، به صورت فله‌ای، اکانت‌های سایبری فارسی‌زبان و عربی زبان را تاسیس کرده و به افکار عمومی جامعه ایران حمله می‌کند.

وب‌گاه الف

نخست وزیر انگلیس در تداوم تلاش‌های مقامات غربی برای تقویت روحیه سران رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تنبیهی ایران، به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل این طور ادعا کرد که ایران دچار اشتباه محاسباتی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن طی روزهای آتی تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این کشور قصد دارد برای مقابله با برنامه موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران، بسته تحریمی جدیدی را اعمال کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر باکیفیت از اصابت موشک‌های ایران به یکی از مهم‌ترین مقرهای امنیتی اسرائیل منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با بلینکن درباره کاهش تنش در منطقه و آتش‌بس غزه تلفنی گفت وگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه قطر در تماس تلفنی با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در خصوص کاهش تنش در منطقه و آتش‌بس غزه تلفنی گفت وگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سه چهارم مردم طرفدار آرمان فلسطین هستند که این اعداد روبه رشد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاخارووا توضیح داد: "آمریکایی ها فقط به خاطر جاه طلبی, تمام تلاش خود را برای مصونیت اسرائیل از قوانین بین المللی انجام دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتصد و هجدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه‌شنبه 28 فروردین ماه با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. وزیر فرهنگ در این جلسه با تبریک پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گستاخی رژیم صهیونیستی و زیرپا گذاشتن قوانین بین‌المللی در حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران گفت: شکستن هیمنه رژیم صهیونسیتی و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یک مقام انگلیسی، کامرون قرار است با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یسرائیل کاتس وزیرخارجه و احتمالا بنی گانتز وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی روز بیست و هشتم فروردین سال 1380 دیداری با سید ابراهیم رئیسی و سردار سلیمانی داشته‌است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور گفت: بزرگترین مزیت کشور، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولین دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.