چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو به بررسی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های نظامی اسرائیل پرداخت و اعلام کرد: «در حمله سپاه به اسرائیل، سه هدف مهم از پیش تعیین شده بود: پایگاه هوایی نواتیم در صحرای نقب که نقش اساسی در حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق داشته است، پایگاه متسحکم اطلاعاتی رژیم در ارتفاع 2100 متری جبل‌الشیخ که وظیفه اصلی جاسوسی و استراق سمع داشته و یگان 8200 رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اطلاعات درباره عملیات وعده صادق پیامی صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست روز سه‌شنبه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه ایران به مواضع نظامی این رژیم به پایان رسید.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور درباره عملیات افتخارآمیز و مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخت، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

معاون اول رییس جمهور گفت: بزرگترین مزیت کشور، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولان دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر سه شنبه با حضور در پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس ضمن حضور در سیزدهمین نشست هیأت امنا، از جدیدترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان این مجموعه علمی در حوزه تولیدات و تجهیزات پزشکی، دارویی، حمل و نقل و طراحی و ساخت تجهیزات هواپیما، مالی و بانکی، صنعتی و انرژی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور درباره عملیات افتخارآمیز و مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخت، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: اسرائیل باید بفهمد که هر حمله ای چه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و چه از سوی موساد با پاسخ متناسب ایران مواجه خواهد شد. نتانیاهو باید درک کند که راهبرد ایران از «سکوت و خویشتنداری» در برابر تهاجمات اسرائیل به «واکنش متقابل» تغییر یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خزانه داری آمریکا با بیان ادعاهایی درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل گفت که ایالات متحده آمریکا ایران را تحریم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک خودروی غیرنظامی در لبنان هدف پهپاد رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد رسولی شاعر آئینی درباره عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعری سرود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام صهیونیست با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سعی دارد با همکاری آمریکا ائتلافی جهانی و منطقه‌ای علیه ایران تشکیل دهد، گفت اسرائیل تصمیم خواهد گرفت که در چه زمانی، در چه مکانی و به چه شیوه‌ای به حمله اخیر ایران پاسخ دهد.