سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی در سخنانی در مراسم یادبود استاد شهید امیرعبداللهیان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه تهران اظهار کرد: روحیه اخلاقی و مردمی و سادگی و بی آلایشی اقای رییسی را مردم بیشتر دیدند و اگر می‌خواستیم در کنار ایشان کسی را قرار دهیم اقای امیرعبداللهیان بودند. ایشان به شدت متواضع و اخلاق‌مدار بودند. در حوزه سخنگویی و هم در دفتر...

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح روز یکشنبه 6 خرداد خبری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد که دریابان علی شمخانی مسوولیت پرونده هسته‌ای را مجددا در اختیار گرفته است، اما اجرای کار همچنان بر عهده وزارت امور خارجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل احساسی را کنار بگذاریم؛ دولت آقای رئیسی کارنامه قابل دفاعی ندارد / اگر عقلانیت شکل نگیرد؛ انتخاباتی کم شورتر از انتخابات دور دوم مجلس خواهیم داشت

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت خارجه در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر خارجه عمان تاکید کرد که 2 کشور برای تلاش‌های بیشتر، جدی‌تر و مستمرتر برای توقف جنایت‌ها در غزه اتفاق نظر دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه عمان گفت: ایران و عمان با هم همکاری‌های جدی و موثر در دوره پیش رو خواهند داشت.

وب‌گاه الف

بعد از انتشار خبر مذاکره ایران و آمریکا در عمان حالا بایدن با لحنی تحقیرآمیز از توان دفاعی صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده، ظهر امروز دوشنبه 7 خرداد ماه با علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار آخرین تحولات روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سپس وزیر خارجه عمان و سرپرست وزارت خارجه ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برپایه اسناد بالادستی آمریکا یعنی سند امنیت ملی و دفاع ملی که در اکتبر 2022 منتشر شد، می‌توان حدس زد که دولت بایدن و مشاورانش برای حضور نظامی در منطقه به تعریف و ترکیب جدیدی رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات مذاکره کننده ایران همواره با اشراف و هماهنگی نهادهای بالادستی مذاکرات را پیش برده و در این چهارچوب از همه ظرفیت های درون حاکمیت برای پیش برد بهتر کار استفاده کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی در واکنش به ادعاها در خصوص تغییر در مسئول مذاکرات رفع تحریم‌ها واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تصادف در بزرگراهی در استان «مرسین» ترکیه 10 نفر کشته و 30 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان «گزارشگران بدون مرز» امروز (دوشنبه) شکایت جدیدی را در رابطه با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران به دیوان کیفری بین‌المللی ارائه کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبر بازگشت علی شمخانی به پرونده مذاکرات هسته‌ای باعث طرح این سوالات شده که واقعیت خبر منتشرشده چیست؟ آیا واقعا شاهد تحول جدیدی هستیم؟ انتشار این خبر در شرایط کنونی چه معنایی دارد؟ روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با راستی‌آزمایی این خبر، به تحلیل و تبیین ابعاد و زوایای آن پرداخته است. شمخانی از سه ماه گذشته یعنی از اواخر اسفند سال گذشته مسوولیت این پرونده را مجددا بر عهده گرفته است. وی از خرداد1400...