سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران مدعی اند که اردوغان امروز بیش از هر زمان دیگری میان دو جبهه شرق و غرب سرگردان شده و با تداوم جنگ در اوکراین ناچار است میان ناتو و روسیه یکی را انتخاب کند. از منظر آنها آنچه اردوغان امروز در عرصه سیاست خارجی با آن دست به گریبان است، ترکش های بازی است که پوتین آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اقدامی در خصوص بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به دستور عالی‌ترین دادگاه سازمان ملل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اقدامی در خصوص بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به دستور عالی‌ترین دادگاه سازمان ملل شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اسپانیا درحالیکه مادرید این هفته کشور فلسطینی را به رسمیت می‌شناسد، تاکید کرد که این اقدام عدالت برای مردم فلسطین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه مصر نسبت به تأثیر حمله اسرائیل به شهر رفح بر ثبات منطقه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی سخنان «اسرائیل زیو» رئیس سابق شعبه عملیات نیروهای ذخیره ارتش این رژیم را در خصوص اوضاع میدانی جبهه شمالی منتشر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مذاکرات محرمانه بین ایران و آمریکا در عمان در حال پیشرفت خوبی بود، اما اکنون با درگذشت ناگهانی رئیس جمهور ایران، ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه وی این مذاکرات به خطر افتاده است. مذاکرات محرمانه بین ایران و آمریکا در عمان در حال پیشرفت خوبی بود، اما اکنون با درگذشت ناگهانی رئیس جمهور ایران، ابراهیم رئیسی و وزیر خارجه وی این مذاکرات به خطر افتاده است. به نوشته میدلیست آی، بر اساس گفته‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدر اعظم آلمان با این ادعا که «اسرائیل حق دفاع از خود و مبارزه با حماس را دارد»، تاکید کرد: کمک‌های بشردوستانه نیز باید به غزه برسد و باید چشم‌اندازی برای همزیستی مسالمت‌آمیز وجود داشته باشد که در آن دو ملت بتوانند با هم زندگی کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیفیت و حجم هم‌دردی کشورها با ایران، چیزی بسیار فراتر از پروتکل های جاری در آداب کنسولی بوده است.