سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کانادا به حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان رفح واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه کانادا در واکنش به حمله اسرائیل به رفح، تاکید کرد: از عملیات نظامی در رفح حمایت نمی‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادبیات حسن رحیم‌پور ازغدی و این لحن به شدت عجیب است و بیشتر بوی تسویه حساب سیاسی می‌دهد تا بیان واقعیت. کیست که ماجرای مشاجره لفظی ازغدی و روحانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی را نداند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها از تریبون‌های مختلف در مورد اخلاق نیکو و صبر مرحوم رئیسی در برخورد با انتقادها و مخالفان روایت‌های مختلفی گفته می‌شود. در میان هم نقل‌ها، همان سخنران‌ها با بدترین ادبیات در مورد دیگر سیاستمداران ایرانی صحبت می‌کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کشورهای شرکت کننده در هشتمین اجلاس «حمایت از آینده سوریه و منطقه» که به میزبانی اتحادیه اروپا برگزار شد، با تامین 2.12 میلیارد یورو برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به آوارگان سوریه و کشورهای میزبان توافق کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد که بر اساس آن قضات روسی را تحریم می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: من از خبر حملات اخیر (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن ده‌ها آواره از جمله کودکان در رفح شده است، وحشت‌زده شده‌ام.

خبرگزاری تسنیم

شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور در مجموع 33 ماه دوران ریاست‌جمهوریِ خود، 29 سفر خارجی داشت؛ در این گزارش با جزئیات برنامه‌های این سفرها آشنا می‌شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص زمان سفر بن سلمان به ایران نیز اظهارداشت: اگر الان بخواهیم بازه زمانی سفر را مطرح کنیم یک مقدار مناسبت نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیته‌ی سیاسی حزب کارگزاران همه لیست‌های منسوب به این حزب را تا زمان اعلام رسمی شورای مرکزی تکذیب کرد و گفت: کمیته سیاسی حزب به لیستی 10 نفره رسیده و در حال رایزنی با آنان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه یک نهاد روسی و 19 فرد به اتهام ادعایی نقض حقوق‌بشر اعمال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه یک نهاد روسی و 19 فرد به اتهام ادعایی نقض حقوق‌بشر وضع کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.