پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه به وضعیت موجود هیأت رئیسه انتقاد دارم، گفت: مجلس نماینده محور نیست و اکنون تمام قدرت در ریاست متمرکز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه مجلس یازدهم کارهای خوبی داشته و قوانین خوبی تصویب کرده که مرتبط با زندگی مردم است، افزود: با این حال مردم نتیجه فعالیت های دولت و مجلس را به نحو محسوس در زندگی خود حس نمی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: دستور کار اعضای این کمیسیون طی بررسی ردیف‌های لایحه بودجه 1403 کل کشور با حضور وزرا و مسئولان مربوط است. وی همچنین گفت: در روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی مجلس میزبان آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه است که قرار است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات مجلس شورای اسلامی در این هفته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شود که دستورکار نمایندگان در این جلسات به‌شرح ذیل است: ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان) گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک‌فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت...

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.

وب‌گاه الف

رسیدگی به سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی این هفته قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره ترکیب مجلس دوازدهم توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

در جلسات علنی این هفته، نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فایننشال تایمز فاش کرد اوکراین در حال تشویق لهستان، رومانی و اسپانیاست تا سیستم‌های پاتریوت خودشان را به کی‌یف بدهند.

خبرگزاری میزان

امیرعبداللهیان به‌منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان روز دوشنبه به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر امور خارجه کشورمان به منظور بررسی تحولات منطقه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فایننشال تایمز نوشت که اوکراین در حال تشویق لهستان، رومانی و اسپانیاست تا سیستم‌های پاتریوت خودشان را به کی‌یف بدهند.

وب‌گاه فرارو

اقتصاددانان تاکید می‌کنند که تنظیم «روابط سیاسی» باید در خدمت بهبود «اقتصاد» باشد؛ به این معنا که روابط سیاسی در جهت بهبود روابط تجاری میان کشورها، مشارکت در زنجیره تامین تولید و انتقال تکنولوژی تنظیم شود.