پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره راهکارهای اجرای شعار سال توضیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت شش ماه از آغاز جنگ در غزه، بسیاری از ناظران با اشاره به شکست اسرائیل در این جنگ فرسایشی به چرایی این گزاره پرداخته و براین باورند که تل آویو به واسطه مولفه هایی چون هم صدایی در کابینه جنگی و اعتباری که از دست رفته در موضع ضعف قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

کشتی کروز کشتی رویال کارائیب "سرناد دریاها" صبح زود یکشنبه، 7 آوریل به وقت پکن، در بندر اصلی کشتی‌های کروز بین‌المللی شهر تیان‌جین پهلو گرفت و نزدیک به دو هزار گردشگر از سراسر جهان را به همراه داشت. گردشگران مسافر این کشتی، برنامه‌ای دو روزه در پکن و تیان‌جین خواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی قائم مقام وزارت امور خارجه اسپانیا با ایشان گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص فلسطین گفت: آمریکا تمام اعتبار و آبروی خود را صرف حمایت از نسل کشی در غزه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در نشست خبری با فیصل مقداد همتای سوری خود گفت: آمریکا در حمله به بخش کنسولی سفارت در دمشق مسئول است و باید پاسخگو باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «واشنگتن پست» امروز (دوشنبه) به نقل از فرمانده ماموریت نیروی دریایی اتحادیه اروپا در دریای سرخ خبر داد که این اتحادیه قصد دارد «به طور قابل توجهی» عملیات خود را گسترش و تعداد کشتی‌ها در دریای سرخ را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا قصد دارد «به طور قابل توجهی» عملیات خود را گسترش و تعداد کشتی‌ها در دریای سرخ را افزایش دهد تا در برابر حملات احتمالی حوثی‌های یمن، بهتر دفاع کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور چین، از هانوی خواسته است تا از «خرد سیاسی» در مدیریت روابط با پکن استفاده کند؛ به دلیل اینکه 2 کشور بدنبال غلبه بر تنش‌ها در دریای چین هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق امروز با حضور وزرای خارجه ایران و سوریه افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حال و هوای دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر انقلاب متفاوت از سال قبل بود؛ از یک سو این دیدار تحت تاثیر جنگ غزه و حمله اخیر اسرائیل به کنسولگری ایران قرار داشت و از سوی دیگر گرانی ها، گلایه دانشجویان را نیز سبب شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ارائه توضیحاتی درباره ماموریت دریایی اروپا در دریای سرخ، مدعی شد که حملات نیروهای مسلح یمن به کشتی‌ها در این منطقه، هزینه‌های بیمه کشتیرانی و حمل‌ونقل کانتینرها به چین را افزایش داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در مسکو گفت: زمان و مکان پاسخگویی به حمله اسرائیل را ایران تعیین خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در سوریه اعلام کرد که فعالیت کنسولگری ایران در دمشق از سر گرفته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای امور خارجه ایران و سوریه با یکدیگر در دمشق دیدار و رایزنی کردند.