پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

این گروهک در بیانیه‌ای به بهانه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسول گری ایران در دمشق با پرهیز از شهید خواندن مستشاران این جنایت، از عنوان جان باخته برای آنان استفاده کرده است!

وب‌گاه گسترش

در روز گذشته، قیمت دلار به نیمه کانال 64 هزار تومانی رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار منتشره در مورد تعرض صورت گرفته نسبت به سفارت مکزیک در کیتو را نگران‌کننده دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیلگر سیاست خارجی شبکه «سی ان ان» خبر داد: سربازان رژیم صهیونیستی دستور دارند هر مردی که در غزه به سن جنگ رسیده را هدف قراردهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان در حال بازنمایی مجلس دوازدهم به عنوان مجلسی تندرو و رادیکال می باشند که دارای زاویه اجتماعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در مقصد اول سفر به منطقه به منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه، در صدر هیأتی سیاسی و پارلمانی، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در کانال 60 هزار تومان در رفت و آمد است به عقیده یحیی آل اسحاق مسائل سیاسی علت افزایش نرخ دلار است. یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با اشاره به این موضوع که دلایل مختلفی برای افزایش نرخ ارز وجود دارد تاکید کرد: حمله به کنسولگری ایران در دمشق باعث ایجاد برداشت‌های متفاوت در ذهن مردم شده به همین علت تعدادی از افراد برای حفظ ارزش پول خود اقدام به خرید ارز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعتمادی گفت: تحولات طوفان الاقصی و جنایات عجیب صهیونیست‌ها در غزه بیداری جهانی را بر ذهن مردم جهان بر علیه صهیونیست‌ها به ارمغان آورد.

خبرگزاری دانشجو

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم در دو سال گذشته کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را راه‌اندازی کرده و جلوی رشد نقدینگی و تورم را گرفت و این علامت خوبی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای شعار سال باید توسط دستگاه‌های مختلف جدی گرفته شود و حال سوال این است که آیا برنامه‌ای برای تحقق شعار سال وجود دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه گفت: در طول این چند روز اخیر، برخی از افراد، ادعاهای ویران‌گری را مبنی بر نقش سردار زاهدی در هفت اکتبر مطرح کردندو برخی از افراد برای آنکه، خلاء برخورد ایران را بپوشانند، به تحریف تاریخی روی آوردند. هیچ‌کسی در ایران اطلاعی از هفت اکتبر نداشته و غافلگیر شدند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حیدری گفت: جمهوری اسلامی ایران باید پاسخی در شأن قدرت دفاعی و دیپلماتیک خود به رژیم اشغالگر قدس بدهد، چون پاسخ به حمله اسرائیل حق ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در بغداد و وزیر کشور عراق درباره همکاری‌های دو کشور از جمله برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چانگ هووآ سفیر جمهوری خلق چین در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید ایتالیا در کشورمان در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود در ایران امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوار نامه خود را تسلیم کرد.