پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: مهم‌ترین دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، رمضان امسال در یک فضای گرم و صمیمی برگزار شد. در این دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه و سخنرانی پرداختند. پس از آن هم رهبر انقلاب نکاتی مهم را خطاب به جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی، متذکر شدند. به همین جهت در برنامه شانزده آذر، میزبان نمایندگان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز ریاست بایدن، روابط واشنگتن و ریاض درگیر تنش هایی جدی شد؛ رخدادی که بسیاری آن را ماحصل سیاست های نادرست رئیس جمهوری آمریکا می دانند. حالا گروهی از ناظران بر این باورند که ریاض در صدد تلافی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه اعلام کرد که براساس تحریم‌های جدید، بازارهای بورس فلزات لندن و بورس کالای شیکاگو از پذیرش تولیدات جدید آلومینیوم، مس و نیکل روسیه منع شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا جمعه اعلام کرد که براساس تحریم‌های جدید، بازارهای بورس فلزات لندن و بورس کالای شیکاگو از پذیرش تولیدات جدید آلومینیوم، مس و نیکل روسیه منع شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - نشست رؤسای کمیسیون‌های سیاست خارجی و امور بین الملل مجالس کشورهای عضو بریکس شامگاه جمعه 24 فروردین 1403 به کار خود پایان داد و شرکت‌کنندگان، دستورکار نشست سران رؤسای پارلمان‌های کشورهای عضو را تنظیم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 به ایتالیا سفر می‌کند. این نشست با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا هفته آینده برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه به ایتالیا می رود.

وب‌گاه فرارو

افرادی که برخی سخنان را مطرح می‌کنند، باید مسئولیت این اظهارات را بپذیرند. وزیر اقتصاد می‌گوید بازار آزاد ارز را به رسمیت نمی‌شناسیم، باید گفت اینکه شما این بازار را به رسمیت بشناسید یا نشناسید چه فرقی می‌کند! دلار در این بازار 50 تومان بود، اکنون به 60 تومان رسیده است! بازار را که نمی‌توانید انکار کنید، ضمن اینکه برخلاف آنچه می‌گویید، این بازار وسیعی است و بسیاری از نیاز‌های مردم را...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: از ایتالیا انتظار داریم با استفاده از فرصت ریاست خود بر گروه هفت، تلاش کند که نسل کشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در غزه پایان یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده کشورمان در نشست نمایندگان مجالس کشور‌های عضو گروه بریکس، رفتار رژیم صهیونیستی در فلسطین را مصداق کامل تروریسم دولتی و نسل کشی دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید حمله ایران به اسرائیل، یک تهدید قابل اجرا است و آمریکا از نزدیک این موضوع را دنبال می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوال از کار و گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در دستور هفته آینده مجلس قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چندین گروه حقوق بشری در آلمان همزمان با تداوم حملات اسرائیل به غزه، از دولت این کشور به دلیل ارسال تسلیحات به سرزمین‌های اشغالی شکایت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه قطع کردن درخت‌های جنگل هیرکانی یک جنایت بزرگ است و در این رابطه باید پیگیری قضایی جدی و بازدارنده صورت دهد گفت: از نیروی انتظامی هم برای حفظ فضای ارزشی و برخورد با هنجارشکنان حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جنایت رژیم صهیونیستی در کنسولگری کشورمان در سوریه امری است که توسط ایران به آن پاسخ داده خواهد شد، اما اینکه چه زمانی و در کجا این پاسخ داده شود به کابوسی برای اسرائیل و متحدانش تبدیل شده است.