پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفری، تعمیق و گسترش همکاری‌های اقتصادی با همسایگان، کشور‌های منطقه و کشور‌های آسیایی را یکی از اولویت‌های اصلی دیپلماسی اقتصادی ایران عنوان کرد.

وب‌گاه الف

بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه فعالیت خود را از سرگرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق بعد از چهار روز از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، امروز ازسر گرفته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای گذشته تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح گروهک جیش‌الظلم به اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی در شهرهای چابهار و راسک در استان سیستان‌وبلوچستان حمله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر روسیه در فنلاند تاکید کرد که به دلیل عضویت فنلاند در ناتو، روابط میان دو کشور دستخوش تغییر شده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در شروع معاملات اولین روز هفته با افزایش 300 تومانی بازگشایی شد. همچنان این اخبار سیاسی هستند که به بازارهای مالی خط می‌دهند و معامله‌گران به رخدادهای سیاسی توجهی ویژه دارند.

وب‌گاه گسترش

یک نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد از عملکرد دولت رئیسی انتقاد کرد و به افزایش ناگهانی قیمت دلار اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته جاری، نتایج تحقیق و تفحص از شستا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ادوار مجلس، همت دولت سیزدهم را بر خدمت عنوان کرد و عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای و بریکس را بزرگترین نماد دیپلماسی این دولت در عرصه سیاست خارجی برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت سیزدهم در حوزه توسعه تعاملات با همسایگان و کشورهای منطقه اقدامات مطلوبی انجام داده است و با این سیاست‌ها می‌توان آینده روشنی برای کشور پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه الف

دولت که خود را در دام تورمی گرفتار کرده باید هم طرف تولید باشد و هم رضایت جماعت بزرگی از مزد و حقوق بگیران ثابت جامعه که چند سالی است قدرت خرید آنان اسیر نرخ تورم بالا شده، جلب کند.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 43 هزار و 568 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 40 هزار و 648 تومان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یک برگ سفید و چک سفیدی را در زمینه بودجه به دولت داده بود که نتیجه‌اش افزایش 150 درصدی مالیات‌ها در طول سه سال، تورم کمرشکن و به ویژه گران شدن 12 هزار تومانی دلار به طور سالیانه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین درباره شاکله مجلس دوازدهم نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.