پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای آلمانی خود گفت: وقتی اسرائیل با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را به طور کامل نقض می‌کند، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عدم جدیت همسایگان برای انسداد و تامین امنیت مرزها باعث شده که برخی از این کشورها به مکان امنی برای تروریست‌ها تبدیل شوند این کار زحمت وزارت کشور و مرزبانی را چند برابر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه از آغاز نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس در مسکو خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امنیت جمهوری اسلامی را ماحصل دستگاه‌های مختلف و صدر آنها وزارت کشور دانست و گفت: اگر اقدامات موثر شورای امنیت کشور نبود هر روز شاهد اتفاق‌های پیچیده و ترورهای مختلف بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: شهادت اعضای خانواده رهبران مقاومت فلسطین توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی گواه این است که رهبران مقاومت همپای مردم مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از آغاز نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس در مسکو خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه گفت: وقتی رژیم اسرائیل با نقض حقوق بین‌الملل مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را به خطر می اندازد، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه آلمان: وقتی رژیم اسرائیل با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را به خطر می‌اندازد، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است. در گفتگوی تلفنی خانم آنالنا بربوک وزیر امور خارجه آلمان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، طرفین با تأکید بر ضرورت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس حضور پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: وقتی رژیم اسرائیل با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را به خطر می‌اندازد، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه از آغاز نشست مشترک مجمع پارلمانی کشورهای عضو گروه بریکس در مسکو خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه در نشست مشترک مجمع پارلمانی کشور‌های عضو گروه بریکس حضور پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران طی دیشب و امروز با وزرای خارجه 5 کشور منطقه شامل عربستان، عراق، امارات، قطر و ترکیه تلفنی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزاری امور خارجه ایران و ترکیه، در خصوص روند توسعه روابط تهران و آنکارا و آخرین تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع فلسطین گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پایان آخرین روز کنگره دبیران کل احزاب سوسیالیست و سوسیال دمکرات در کنگره جهانی در برلین آلمان، صادق شرفکندی دبیرکل وقت حزب منحله دموکرات کردستان ایران به همراه سه نفر دیگر از هم‌فکرانش در رستوران میکونوس به ضرب گلوله افراد ناشناس جان باختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی مبین این امر است که انتقام از اشغالگران قدس حتمی است.