پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چانگ هووآ سفیر جمهوری خلق چین در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در تهران با شعری از خواجوی کرمانی با مردم ایران خداحافظی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چرا علیرضا پناهیان پیامبر اسلام را برخلاف آیات قرآن و انبوهی از احادیث، انسانی توصیف می‌کند که "حتی یک رفیق هم برای خودش باقی نگذاشته بود"؟ دلیلش روشن است: جریان راست رادیکال در ایران، بخش عمده‌ای از مردم و چهره‌های نظام جمهوری اسلامی را تارانده و طرد کرده و اکنون در پی توجیه تنهایی سیاسی خودش است.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، یعنی در تاریخ دوشنبه 20 فروردین 1403، مرکز مبادله ارز و طلا در ایران نرخی برابر با 43 هزار و 567 تومان برای هر اسکناس دلار آمریکا تعیین کرده است. همچنین، نرخ حواله دلار نیز به 40 هزار و 648 تومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اسلامی گفت در سال 1401 تعداد 159 دستاورد دانشی، فناورانه و صنعتی را معرفی کردیم که دستاورد‌های مهم رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران از طریق عمان به امریکا پیام داده است که می خواهد مستقیما به اسرائیل حمله کند. ایران از طریق عمان به آمریکا پیام داده است که جمهوری اسلامی قصد دارد مستقیماً به اسرائیل حمله کند. به گزارش عرشه آنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که ایران از طریق سلطان‌نشین «عمان» به ایالات متحده اطلاع داده است که جمهوری اسلامی قصد دارد مستقیماً به اسرائیل حمله کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زیباکلام گفت: کلامی درباره عملکرد آقای رئیسی هم گفته نمی‌شود که ایشان چه کار کرده است؟ در زمینه فقر و کنترل قیمت ارز و طلا و کنترل تورم چکار کرده است؟ به صراحت می‌توانم بگویم که این دولت ضعیف عمل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان مسقط را به منظور دیدار با مقامات سوریه به مقصد دمشق ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در برخی از مسایل، اولویت ها می توانست بهتر رعایت شود چرا که ورود دولت و مجلس به بعضی از مسایل، اولویت مردم نیست؛ بلکه اولویت مردم بحث اقتدار و عزت کشور، رونق اقتصادی، تولید، مقابله با فساد و اجرای عدالت است و مسایلی که به احوال شخصی و حریم خصوصی مردم بیشتر ربط دارد

وب‌گاه عصر ایران

هیچ زمینه ای را نمی‌توانید پیدا کنید که بگوییم بر فرض اگر در سیاست خارجی موفق نبوده، در عوض در زمینه اقتصاد موفق بوده است، اگر در زمینه اقتصاد موفق نبوده، در عوض در زمینه محیط زیست موفق بوده، اگر در زمینه محیط زیست موفق نبوده، اما در ساخت مسکن خوب عمل کرده، اگر در ساخت مسکن موفق نبوده، در مفاسد اقتصادی خیلی خوب عمل کرده است و ما هیچ زمینه‌ای را نمی‌توانیم پیدا کنیم که بگوییم دولت رئیسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت غربگرای حامی روحانی و برجام نوشت: تنها رئیس‌جمهور ایران که به وعده‌های خود عمل کرد، روحانی بود. در دولت روحانی مردم می‌گفتند «نخر ارزان می‌شود»، این روزها می‌گویند «بخر تا گران نشده».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت آقای رئیسی هرچند که در مقایسه با دولت آقای روحانی فعالیت و تحرک بیشتری دارد و دغدغه بیشتری برای کمک به مردم دارد، اما متاسفانه بسیاری از سیاست‌های غلط دولت‌های قبل را عملاً ادامه داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت آقای رئیسی هرچند که در مقایسه با دولت آقای روحانی فعالیت و تحرک بیشتری دارد و دغدغه بیشتری برای کمک به مردم دارد، اما متاسفانه بسیاری از سیاست‌های غلط دولت‌های قبل را عملاً ادامه داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که «شانت سوغومونیان» مرد آمریکایی به اتهام آتش زدن دفتر سناتور برنی سندرز در ایالت ورمونت دستگیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در گزارشی ضمن تشریح رایزنی‌هایش در مسقط گفت که در دیدار با همتای عمانی در مورد تداوم ابتکار سلطان عمان در راستای لغو تحریم‌ها گفتگو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام‌های جداگانه خطاب به وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.