پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس شورای اسلامی برای تامین نظر شورای نگهبان، این هفته ایرادات وارده به لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی و اصلاح می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه این هفته در مجلس بررسی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رایزن فرهنگی ایران در مالزی گفت: اجلاس بین المللی طوفان الاقصی با حضور ده‌ها سازمان مردم نهاد، علماء، اندیشمندان، نماینده ویژه کشورمان و چند کشور آسیائی در کوالالامپور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری در روز‌های یکشنبه و دوشنبه تشکیل می‌شود. مهم‌ترین دستورکار مجلس در این جلسات به شرح زیر است: گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده پنج قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم در دستورکار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کابینه اسرائیل با ورود مستقیم کامیون‌های حامل کمک اردنی به غزه موافقت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی با ورود مستقیم کامیون‌های حامل کمک اردن به غزه موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک نشریه آمریکایی فاش کرد که کاخ سفید از زمان آغاز جنگ غزه، بیش از 100 محموله تسلیحاتی محرمانه به اسراییل ارسال کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در سازمان ملل در پی حمله تروریستی جیش العدل در سیستان و بلوچستان ایران با محکوم کردن این «اقدام منفور و وحشیانه ترویستی» از شورای امنیت سازمان ملل خواست این اقدامات شنیع را به شدت محکوم و تدابیر مناسب در راستای تعهدات خود در مبارزه با تروریسم اتخاذ کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: اسرائیل جهنم را برای خود و مزدورانش مهیا کرده است و باید منتظر خشم آتشین مقاومت و پاسخ کوبنده ملت ایران باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری از ارسال پیام هشدارآمیز مکتوب ایران به آمریکا خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایتخت و دیگر شهرهای یمن روز جمعه شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ارمنستان گفت کشورش برای تقویت هم‌افزایی در منطقه به دنبال ادغام طرح ابتکاری خود موسوم به چهارراه صلح با استراتژی دروازه جهانی اتحادیه اروپا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه عده ای هستند که نمی‌خواهند بپذیرند اسرائیل در این منطقه شکست می خورد، گفت: واشنگتن پشت پرده همه جنایت های منطقه است.