یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نیروهای انتظامی در حادثه راسک از جان خود مایه گذاشته و جانفشانی کردند گفت: تلاش های بسیار خوبی برای پیگیری و برخورد قاطع با عناصر این حادثه در دست اقدام است. تمام نیروهای نظامی و انتظامی منطقه با حساسیت و قدرت به دنبال برخورد قاطع و کوبنده با عوامل داخلی و خارجی این حادثه هستند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مصطفی بیرم در سخنانی گفت: نشست امروز درباره فلسطین برای این است که انسانیت را بیدار کنیم چون در مقابل دشمن پستی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه اولین مجمع گفتگوی اندیشکده‌ای ایران و چین با حضور محمدحسن شیخ الاسلامی رئیس مرکز مطالعات، علی باقری معاون سیاسی و مهدی صفری معاون اقتصادی وزارت امورخارجه و تعدادی از روسا و پژوهشگران از اندیشکده‌های چینی به میزبانی مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه در تاریخ 2 دی 1402 برگزار شد. در این نشست ابتدا شیخ الاسلامی ضمن اشاره...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: پس از حمایت روسیه از بیانیه کشورهای حاشیه خلیج فارس در خصوص جزایر سه‌گانه اولین خواسته ملت ایران احضار سفیر روسیه است.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با طرح انتقادات شدیدی از موضع‌گیری روسیه در خصوص جزائر سه‌گانه ایرانی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید عمل متقابلی نسبت به اقدام روسیه انجام دهد ما هیچ توجیهی را از دولت روسیه نمی‌پذیریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در خصوص فلسطین گفت: کارویژه اصلی کنفرانس پایان سریع جنایات غزه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست‌وزیر پیشین عراق در خصوص فلسطین گفت: اسرائیل در رسیدن به اهدافش شکست خورده و در غزه مرتکب نسل کشی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: رژیم صهیونیستی یک حکومت تروریستی است که با حمایت برخی از کشور‌های غربی در حال جنایت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست وزارت خارجه افغانستان در خصوص فلسطین گفت: نسل کشی فلسطینی‌ها در غزه بیانگر تناقض در اعمال حقوق بشر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد: حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران همواره مورد احترام روسیه بوده است و این سیاست رسمی مسکو هیچگاه نباید مورد تردید قرار گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد: احترام به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی ایران از اصول بنیادین در سیاست خارجی روسیه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه گفت: شورای امنیت به عنوان مسئول حفظ صلح و امنیت بین‌المللی، در توقف حملات اسرائیل هیچ‌گونه اقدام موثری نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از موضع انفعالی دولت رئیسی در مقابل اقدام ضدایرانی روسیه بر سر جزایر سه گانه، به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: دولت روسیه باید بابت موضع‌گیری اخیر خود معذرت‌خواهی کند و به مسکو تذکر داده شود که اگر این نوع رفتار که نشان‌دهنده زیرپا گذاشتن منافع ایران و جمهوری اسلامی ایران است، ادامه پیدا کند، حتماً برخورد جدی از طرف دولت ایران، رهبری ایران و جمهوری...

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد: احترام به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی ایران و از اصول بنیادین در سیاست خارجی روسیه است.

وب‌گاه الف

از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.