یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

پنجاه و هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «فیلسوفِ فیزیک» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد درپی صدور احکام سنگین برای سارا معصومی، روزنامه‌نگار حوزه دیپلماسی به رئیس قوه قضاییه نامه نوشت. دبیر کل حزب اعتماد ملی و صاحب امتیاز روزنامه اعتماد درپی صدور احکام سنگین برای سارا معصومی، روزنامه‌نگار حوزه دیپلماسی به رئیس قوه قضاییه نامه نوشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ متن این نامه به شرح زیر است:

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به نسبت این حزب با علی لاریجانی، گفت: با طیف طرفداران آقای لاریجانی و نیز حرکت‌های اعتدالی در درون جریان اصلاحات، به هیچ عنوان، سر ستیز نداریم؛ مشارکت هر حرکت و حزب مبتنی بر نگرش اعتدالی و عقلانیت را خواهیم پذیرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رحیم پورازغدی درخواست ردصلاحیت روحانی در انتخابات خبرگان دارد و استدلال های خود را در این باره اعلام کرد. رحیم پورازغدی درخواست ردصلاحیت روحانی در انتخابات خبرگان دارد و استدلال های خود را در این باره اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در استدلال های خود برای رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان، مدعی شده: «خبر اسناد تقلب او در رساله دکتری منتشر شد و کسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی تصویب قطعنامه شماره 2720 شورای امنیت مشتمل بر ارسال کمک‌های فوری انسان‌دوستانه به غزه را اقدامی مثبت اما ناکافی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز همایش بین‌المللی تهران در خصوص فلسطین با حضور برخی مقامات سابق و فعلی از کشور‌های مختلف برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تکرار یک اشتباه، عمدی بودن آن را اثبات می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی حزب «اعتدال و توسعه» از احتمال بالای قرارگرفتن «سخنگوی دولت‌های یازدهم و دوازدهم» در سرلیست این حزب در تهران، برای انتخابات مجلس دوازدهم سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دیدار «کاظم جلالی» با «میخائیل باگدانف» معاون وزیر امور خارجه روسیه، طرف روسی گزارشی از ششمین مجمع همکاری اعراب و روسیه که در تاریخ 29 آذرماه در مراکش برگزار شد، ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

موضع روسیه در همسویی با امارات در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی، عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران در خصوص حاکمیت و تمامیت ارضی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی حزب «اعتدال و توسعه» گفت: «سخنگوی دولت‌های یازدهم و دوازدهم» در سرلیست این حزب در تهران، برای انتخابات مجلس دوازدهم معرفی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در آنکارا با فوات اوکتای رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس ملی کبیر جمهوری ترکیه دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس تاکید کرد: بر سر تمامیت ارضی مان با هیچ کس تعارف نداریم و جزایر سه گانه ما بخشی جدایی ناپذیر از خاک ایران بوده، هست و خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت: کنفرانس بین‌المللی تهران امروز با هدف توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در فلسطین برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی در ستون «یادداشت روز» این روزنامه با عنوان «آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!» نوشت: 1- نشست وزرای خارجه مجمع همکاری کشور‌های عربی و روسیه را که روز چهارشنبه با حضور سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مراکش برگزار شد و بیانیه پایانی آن را نمی‌توان با بن‌بست رو به فروپاشی رژیم صهیونیستی بی‌ارتباط...