شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور جدید ایران قرار است در اولین سفر رسمی اش وارد عراق شود. انتخاب عراق به عنوان مقصد نخست سفرهای منطقه ای پزشکیان نشان از آن دارد که بغداد در عرصه سیاست خارجی ایران دارای اولویت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است. سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش عرشه آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه برخی مفاد مرتبط با کشورمان در بیانیه پایانی یکصد و شصت و یکمین نشست وزرای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان عراق را به عنوان مقصد نخست سفرهای منطقه‌ای‌اش برگزید، انتخابی که گمانه‌زنی‌های بسیاری را به دنبال داشت. بسیاری در باب دستور کار اولین سفر منطقه‌ای رئیس جمهوری ایران گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کرده و بر این باورند که سفر به عراق می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای اجرای اولویت‌های منطقه ای دولت چهاردهم.

خبرگزاری مهر

یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: عراق به عنوان یک شریک قابل اطمینان و اتکا در حوزه سیاست خارجی و در تعاملات منطقه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران مطرح بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفته است: معتقدم منبع وام‌های قرض‌الحسنه که به کارکنان شبکه بانکی پرداخت می‌شود باید از محل منابع خود بانک باشد و نه سپرده‌های مردمی.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جزایر سه گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: جزایر سه‌گانه ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برخی مفاد مرتبط با ایران در بیانیه پایانی یکصد و شصت و یکمین نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در ریاض را محکوم و آن‌ها را تکراری، غیرسازنده و بی‌حاصل توصیف کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعاهای مطرح شده در بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه به ادعاهای مطرح شده در بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های زرد زنجیره‌ای در یک بی‌اخلاقی آشکار رسانه‌ای با حذف انتقادات کیهان به موضع غیرسازنده روسیه، کیهان را طرفدار موضع اخیر روسیه در مسئله مسیر ارتباطی سیونیک (موسوم به دالان زنگزور) معرفی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی اصلاح‌طلبان از ادبیاتی در نقد دولت پزشکیان و دولتمردان او استفاده می‌کنند که حتی جدی‌ترین منتقدان پزشکیان در جریان مقابل هم از آن پرهیز دارند.