پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.

وب‌گاه عصر ایران

بورل با اشاره به نتایج حاصله در این مرحله از توافق غیر مستقیم با آمریکا اظهار کرد: معتقدم برخی سوءتفاهمات موجود بین ایران و اروپا از مسیر گفت‌وگو قابل حل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هممیهن در یادداشتی سیاست های تبلیغاتی دولت ابراهیم رئیسی را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان نوشت: همه ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می‌دانند زیرا امنیت ملی سرمایه گران‌بهایی است که به سادگی حاصل نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال بر نصب سیستم‌های VAR در ورزشگاه‌ها تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته در مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون برنامه‌وبودجه درخصوص تحقق احکام تکلیفی منتخب بودجه 1402 از سوی سخنگوی این کمیسیون مطرح شد. پس از آن داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به دفاع از عملکرد دولت پرداخت و گفت: در 4 ماه اول امسال عملکرد شایسته‌ای داشتیم، ابتدا به نسبت وصول درآمد کل که مبلغ 2 هزار و 82 همت است توانسته‌ایم در 4 ماه، 448 همت را وصول کنیم که البته طبق قانون بودجه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری تصریح کرد: مناسبات سیاسی و اقتصادی ایران و هند بر روی گنجینه عظیمی از اشتراکات فرهنگی و تمدنی بنا شده است، بنابراین اعتماد متقابل سیاسی موجود میان دو کشور باید با گسترش تعاملات اقتصادی دنبال شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی باقری بیان کرد: تعاملات متنوع و گسترده ایران و هند علیه هیچ بازیگری در منطقه نیست، از این رو همکاری های گسترده ایران و هند لزوما موجب ثبات و امنیت منطقه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورل بیان کرد: مایلم تاکید کنم من تمام تلاش خود را برای تداوم گفت‌وگوها و در نهایت، بازگشت همه طرف‌ها به برجام به کار خواهم گرفت و به نتیجه کار خوشبین هستم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امشب (سه‌شنبه) تلفنی گفتگو کردند. در این گفت‌وگوی تلفنی درباره برخی موضوعات مورد علاقه از جمله بحران نیجر، جنگ اوکراین، روابط ایران و اتحادیه اروپا و نیز رفع تحریم‌ها بحث و تبادل نظر شد. امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی با اشاره به آخرین وضعیت مناسبات...

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال به دیدار وزیر خارجه رفتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی تصریح کرد، تداوم سیاست ناکارآمد تحریم ایران را به نفع اروپا نیست.