پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزه سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیانیه نهایی سفرای کشور‌های سازمان کنفرانس اسلامی در لندن در محکومیت قرآن سوزی در کشور‌های سوئد و دانمارک به پیشنهاد کاردار ایران در لندن و ابتکار سفیر عراق، نهایی و منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین گفت، هزاران سال است که ایران و چین به عنوان دو تمدن بزرگ مبادلات و همکاری‌های طولانی مدت دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان نوشت: رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارائه تحلیلی از تحولات آینده منطقه و جهان، و تبیین جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در هندسه جدید قدرت جهانی، از کاهش نفوذ و سرعت افول هژمونی امریکا در سال‌های پیش رو خبر داد «امریکا تصور می‌کرد که تا قبل از 2030 ایران در یک دور راهی قرار می‌گیرد و مجبور به انتخاب است. یا تبدیل به یک کشور نرمال می‌شود یا کاملاً منزوی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعطای بورسیه تحصیلی به 60 نفر از پذیرفته‌شدگان برتر کنکور سراسری 1402 از سوی سازمان انرژی اتمی انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرکنسول ایران در نجف با معاون استاندار این استان دیدار و درخصوص مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفتگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال انتخابات، به یک باره دغدغه مسوولان این است که چگونه سال انتخابات را پشت سر بگذرانند و یک مشارکت حداقلی شکل گیرد. به بیان دیگر حتی به مشارکت حداقلی هم قانع می شوند و دولت و مجلس هم آزادنه هر طور که می خواهند عمل می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهور اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان نسبت به توییت سفیر انگلیس در تهران واکنش نشان داد و گفت: در حالی که چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گام‌های اولیه‌ای که برای تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا برداشته شده، بار دیگر این سؤال را مطرح کرده است که اقدامات حکومت ما در چارچوب چه راهبرد کلانی انجام می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد که ایران هژمونی امریکا را در هم شکسته است: «این امر باعث شده که غرب از استیلا و اولویت امریکا خارج شود. از منظر راهبردی و گفتمانی هم اخراج امریکا از منطقه شدت گرفته و ایران غلبه راهبردی و گفتمانی بر غرب پیدا کرده است. امریکا قدرت به نتیجه رساندن هیچ پرونده‌ای را در قبال ایران از جمله پرونده هسته‌ای و حقوق بشر ندارد. در مسئله توافق هم فضای داخلی این کشور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت: ایجاد ناامنی و اختلال در زندگی مردم، ضربه‌زدن به اعتقادات ملت ایران از طریق، فتنه‌گری و ترور، بخشی از اهداف دشمنان است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: در اسناد اسرائیل بیان شده که با وضعیت و روند فعلی، اسرائیل به 80 سالگی نخواهد رسید / در اسناد [آمریکا و اسرائیل] آمده که در سال 1372 ایران با تشکیل اتحاد اسلامی جایگزین شوروی شده

وب‌گاه مشرق نیوز

در ماجرای به میدان آوردن روسیه زمانی که بنا بود حاج قاسم با پوتین ملاقات بکند، حضرت آقا به حاج قاسم فرمودند که دقت کنید شما نیروی زمینی روسیه نیستید، روسیه نیروی هوایی شما است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رأی الیوم، وزارت خارجه امارات با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی صورت گرفته علیه مرقد مطهر شاهچراغ (ع) در شهر شیراز را محکوم کرد. وزارت خارجه امارات در این بیانیه تاکید کرد: ما به شدت حمله تروریستی که یک مزار دینی در شهر شیراز را هدف قرار داده محکوم می‌کنیم. امارات به شدت چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای را محکوم کرده و همواره با تمام اشکال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنزین 1500 تومانی چه فرقی با ارز 28 هزار تومانی دارد؟