پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهریار حیدری از سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به شیراز در پی حمله تروریستی شاهچراغ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حوالی ساعت 19 روز یکشنبه 22 مرداد ماه یک تروریست مسلح به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام حمله کرد. در این حادثه تروریستی یک نفر شهید و 7 نفر مجروح شدند. فرد مهاجم بلافاصله توسط نیروهای حفاظت از حرم دستگیر شد. در پی وقوع این حادثه تروریستی، شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی طی پیام‌ها و بیانیه‌هایی این حادثه تروریستی را تسلیت گفتند. متن این پیام‌ها جهت ابراز...

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: باید به اثبات برسانیم که در مقوله حقوق بشر و مصادیق مترتب به آن از جمله حقوق زنان، داعیه‌دار هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام طائب گفت: آمریکا در سال‌های آینده دچار بحران اقتدار، اعتماد و منابع خواهد شد. این امر نشان می‌دهد که امریکا در حال ضعیف‌تر شدن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: در اغتشاشات سال گذشته اروپایی‌ها مواضع تندی گرفتند، اما در حال حاضر روابط ایران با این کشورها گسترده شده است و اتفاق اخیر برای منافقین هم بر همین اساس رخ می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه مع‌الأسف در داخل و خارج به درستی و جامعیت نسبت به تبیین مفاهیم و اقدامات حقوق بشری خود اهتمام نداشته‌ایم، گفت: ما باید به اثبات برسانیم که در مقوله حقوق بشر و مصادیق مترتب به آن از جمله حقوق زنان، داعیه‌دار هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه طی سخنانی در جمع خبرنگاران روزنامه جوان، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در قرآن امت پیامبر، بهترین امت دانسته شده، چرا که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند. در مقابل جبهه حق افراد فاسق ایستادند. در داخل دین اسلام هم یک عده منافق شدند و یک عده هم امر به زشتی کردند؛ بنابراین امر به معروف و نهی از...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آلن سیمونیان، رئیس مجلس ملی ارمنستان در دیدار با مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در روسیه گفت: روابط تهران و مسکو در حوزه‌های مختلف دارای رشد فزاینده‌ای است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: در اغتشاشات سال گذشته اروپایی‌ها مواضع تندی گرفتند، اما در حال حاضر روابط ایران با این کشور‌ها گسترده شده است و اتفاق اخیر برای منافقین هم بر همین اساس رخ می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران تایمز به یکی از اسناد محرمانه وزارت امورخارجه آمریکا دست یافته است که ثابت می‌کند ایالات متحده برای آشوب در ایران، نقش و برنامه ریزی فراوانی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی، از سازمان‌های اسلامی خواست که این اقدامات مذبوحانه را محکوم کنند.