پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا به حمله تروریستی شاهچراغ در روز یکشنبه 22 مرداد 1402 واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل به حمله تروریستی روز یک‌شنبه به حرم شاهچراغ واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره استیضاح وزیر کشور توضیحاتی داد.

وب‌گاه فرارو

این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه 70 آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم...

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی در صورت نیاز به موضوع کشیدن دیوار مرزی در زابل ورود می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه از عملیات موفق انتقال نفت از نفتکش صافر در آب‌های نزدیک سواحل بندر الحدیده یمن و جلوگیری از نشت نفت استقبال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که در صدر هیاتی اقتصادی به آنکارا سفر کرده است با مقامات دولت ترکیه درباره تقویت مناسبات تجاری گفتگو کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ترکیه در تهران با انتشار پیامی به زبان‌های تُرکی و فارسی در شبکه‌های اجتماعی، حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ را «بشدت محکوم» کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن به نقل از شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نوشت: «استیضاح وزیر کشور به دلیل معاون سیاسی‌اش نبود بلکه موضوع معاون سیاسی بعداً به آن اضافه شد. استیضاح‌کنندگان سوالات مختلفی از وزیر کشور دارند که به قوت خود باقی است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اعلام کرد: روسیه همکاری‌های ضد تروریستی خود را با ایران گسترش خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال حمله مسلحانه یکشنبه شب به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، روز گذشته رئیس‌کل دادگستری استان فارس از بازداشت 8 نفر از عناصر مظنون به ارتباط با این حادثه تروریستی خبر داد. موسوی هویت تروریست اصلی را در تحقیقات اولیه رحمت‌الله نوروزف معرفی کرد که تبعه تاجیکستان است. به گزارش میزان، او گفت: تمام افراد بازداشتی از اتباع خارجی هستند. موسوی همچنین افزود: خانه امن تروریست‌ها نیز کشف شده است....

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسعود شجره موسس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن درباره نقض حقوق بشر توسط رژیم صهیونیستی نکاتی را بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «پیتر استانو» سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه حمله تروریستی روز گذشته در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. وی طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «اتحادیه اروپا قاطعانه حمله تروریستی روز یکشنبه به حرم شاه چراغ در شیراز را محکوم می‌کند». استانو در ادامه این پیام نوشت: «این نیز مثال دیگری از هدف قرار گرفتن شهروندان...