پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل عموئی با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ، گفت: این حمله تروریستی با فوریت در نشست امروز دوشنبه 23 مرداد ماه کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی خواهد شد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به ابعاد این حادثه، از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ذی ربط نیز دعوت شده تا در کمیسیون امنیت ملی حاضر شوند...

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از بررسی حمله تروریستی روز گذشته به حرم شاهچراغ شیراز در کمیسیون متبوعش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو روز دوشنبه ایرنا از رویترز، دولت آمریکا اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه این کشور با یوشیماسا هایاشی وزیر امورخارجه ژاپن و پارک جین وزیر امورخارجه کره جنوبی جلسه مجازی برگزار می‌کنند. قرار است نشست سران این سه کشور 18 اوت (27 مرداد) در کمپ دیوید، مریلند محل اقامت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برگزار شود. پیش‌تر جان کربی سخنگوی امنیت ملی کاخ...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست خبری گفت: دولت ایران تضمین لازم را برای اجرای مفاد تفاهم توسط طرف آمریکایی دریافت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) 23 مرداد ماه در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت. * محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ وی در ابتدا عملیات تروریستی در شاهچراغ را به شدت محکوم کرد و گفت: حمله شوم و تروریستی به سومین حرم مطهر اهل بیت پیامبر مکرم اسلام حمله به شاهچراغ در شهر شیراز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت روسیه در ایران در بیانیه‌ای حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دستاوردهای دیپلماتیک به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل در سیاست خارجی هر کشور، نقش بسیار مهمی در تعیین جایگاه و قدرت آن کشور در صحنه بین‌المللی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره نوشت: ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده سابق مجلس به خبرآنلاین گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از 24 ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از 48 ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

بحث جدی و مهمی است که میان دو طیف در جبهه اصلاحات جریان دارد؛ این که: «بالاخره ما می‌خواهیم درون نظام و زیر چتر اسلام و انقلاب باشیم، یا ساختارشکنی کنیم و خرج گروهک‌های برانداز و عقبه غربی آنها شویم؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در مطلبی به انتقاد از سیاست خارجی دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای به دبیرکل حزب الله لبنان و وزیر خارجه این کشور، فرارسیدن هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ 33 روزه را تبریک گفت.