سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش نرخ دلار در کشور گفت: وابستگی پایه‌های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه ورود به سال 2023 میلادی نشریه اکونومیست جلد مجله خود را به تصویری اختصاص داده که قابل تأمل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری با یک میلیون و 630 هزار بازنشسته خدمات متعددی شامل افزایش وام‌های ضروری و وام ازدواج فرزندان، خدمات بیمه و پرداخت هزینه بیمه های تکمیلی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی و گردشگری را به منظور رفاه حال بازنشستگان ارائه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: مولدسازی دارایی‌های دولت در حقیقت به معنای خروج از انجماد دارایی‌ها و آزادسازی ثروت ملی حبس شده است که باید تلاش کنیم از این طریق، شاهد کارآیی، بهره‌وری، اثربخشی و بازدهی باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کمیسیون واردکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج از آغاز صادرات برنج ایرانی به کشورهای عربی، آمریکایی و روسیه خبر داد و گفت: ورود به بازار صادراتی برنج مقدماتی نیاز دارد که با ایجاد پایانه صادراتی برنج در مازندران قدم‌های اولیه برداشته شد. مسیح کشاورز اظهار کرد: باتوجه به میزان برنج تولیدی کشور، بخشی از نیاز بازار باید از محل واردات تامین شود و البته مباحث اقتصادی و توان خرید مصرف‌کننده...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات را از جمله وظایف مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: مجلس می‌تواند با هم‌اندیشی با دیگر قوا و بیان مطالب و مشکلات در حل مسائل به دولت کمک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش میدانی «جان فدا» از 8 دی ماه، با موضوع زندگی سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان گفت: عضویت در سازمان های مردم نهاد تمرینی برای حضور موثر جوانان در جامعه و کشف فعالیت های مورد علاقه آنها است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور کشورمان در پیامی ضمن دعوت از سلطان عمان برای بازدید از جمهوری اسلامی ایران، اهمیت مناسبات دوجانبه و انجام رایزنی در مسایل منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رویداد نمایش بچه‌های مسجد «جان فدا» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در سطح مساجد استان تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.

وب‌گاه فرارو

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم قضاوت هفته هفدهم لیگ برتر را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به قم با مراجع تقلید در این شهر دیدار و گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد ایران برای حضور در تورنمنت رنکینگ کرواسی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمانی که بارش باران و برف متوقف می‌شود و برودت هوا همچنان زیاد است، لایه‌ای نازک از باران روی سطح مسیر یخ می‌زند که اصطلاحا به آن یخ سیاه گفته می‌شود.