سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

عباسی گفت: مردم به این باور رسیده‌اند که سردار سلیمانی بدون چشم‌داشت و تظاهر در راستای استقلال، نوع‌دوستی و بشر دوستی قدم برداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: نمازجمعه این هفته تهران، 9دی ماه در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان و جزئیات فروش خودروهای وارداتی در بورس کالا اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی گفت: وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالاها نسبت به سال گذشته افزایش شدید داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرلشکر سلامی گفت: دشمن در حوادث اخیر هرچه لشکر و یگان تربیت کرده بود با همه توان به میدان آورد، اما شکست سختی خورد.

خبرگزاری مهر

دزفول - نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای پنجره واحد در کشور و خوزستان گفت: پنجره واحد باعث رونق و توسعه تولید و رفع موانع اشتغال و سرمایه گذاری خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوردن قرص با آب بسیار مهم است، نه تنها راحتر بلعیده می شود بلکه به جلوگیری از گیر کردن قرص در مری کمک می کند، که می تواند باعث التهاب معده و درد قفسه سینه، یا حتی خونریزی و حفره شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

توسعه زرادخانه هسته ای روسیه با نگرانی هایی در خصوص استفاده این کشور از سلاح های هسته ای همراه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کیفیت کم بنزین در فضای مجازی منتشر شده و کار تا جایی ادامه پیدا کرده که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تولید بنزین در پتروشیمی‌ها وجود دارد. یک منبع آگاه دریافت بنزین از پتروشیمی ها تکذیب شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی جالب و پربازدید از مسابقه فوتبال زنان چاق در رسانه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

خبرگزاری مهر

معاون حقوقی و امورمجلس قوه قضائیه گفت: با اصلاح و تنظیم قانون کارآمد و شفاف و انتخاب مدیران صالح، انقلابی و کارآمد می‌توان بخشی از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از هفته بعد اولین عرضه خودرو چانگان CS35 پلاس در بورس کالا انجام خواهد شد.