دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی با اشاره به جایگاه زن از دیدگاه اسلام، یادآور شد که اسلام تکریم زن را فضیلت می‌داند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه «سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی» را که در جلسات 849، 850، 851، 852، 853 مورخ 1400/09/02، 1400/09/09، 1400/09/23، 1400/10/07 و 1400/10/14 این شورا؛ بررسی و تدوین و پس از کسب نظر مقام معظم رهبری با اعمال تدابیر ارزشمند ایشان، در جلسات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: مشکل ما مسئولان هستیم که ادعا داریم، ممکن است روحانیت ادعا کنند که ما حاکم نیستم ولی خیلی از بار فرهنگی کشور را آنها به دوش می کشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله جوادی گفت «مسئولین باید بیدار شوند و جلوی بی عرضگی ها، اختلاس ها، خیانت ها، نجومی ها و باندبازی ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری ها همچنان خواهد بود!»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقه قهرمان من ویژه ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت باشگاه هنر و رسانه نوجوان برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دنیا می‌خواهد مسئله حجاب را حکومتی و اجباری معرفی کند و بگوید با مردم‌سالاری دینی سازگاری ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون در 21 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند با آنکه صبح هوای تهران به وضعیت «قابل قبول» رسیده بود.

وب‌گاه گسترش

افزایش هزینه‌های پارکینگ فرودگاه مهرآباد و ممانعت از حضور تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام خمینی. این اقدام در دو فرودگاه اصلی کشور نشان می‌دهد تصمیم‌گیرندگان این حوزه حاضرند به قیمت ناراضی کردن مسافران و رانندگان اسنپ و تپسی، رضایت رانندگان تاکسی فرودگاه‌ها را جلب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اوکراینی ها می گویند تا زمانی که روسیه را از خاک خود بیرون براند، مبارزه خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمن چون می خواهد نظام را بزند، به سراغ عمود خیمه نظام رفته است، گفت: خیمه نظام به وجود رهبری است و ما همه سربازان او هستیم.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افزایش توانمندی مربیان پرورشی در حال انجام است، گفت: جامعه باید بداند کاشت در سرزمین آموزش و پرورش، کاشت انسان است و قطعاً یکی دو روزه جواب نمی‌دهد، برای تحول لازم است به یکدیگر کمک کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هم اکنون در 21 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند.