دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.

خبرگزاری دانا

یوسف نوری با بیان اینکه احیای فعالیت‌های پرورشی در مدارس با توجه ویژه دنبال می‌شود، گفت: تعدادی مربیان جدید در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تغییرات اساسی در آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی جبهه پایداری از برگزاری مراسمی به مناسبت سالگرد 9 دی، شهادت سردار قاسم سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی از سوی تشکل سیاسی متبوعش خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

کیفیت هوای در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه1)، دانشگاه شهید بهشتی (منطقه 1)، پونک، ژئوفیزیک (منطقه 6)، دانشگاه تهران (منطقه 6)، گلبرگ (منطقه8)، میدان امام خمینی (منطقه 12)، شهرک چشمه (منطقه 22) و شهرداری منطقه 22 قابل قبول است.

خبرگزاری مهر

مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رئیس پیشین مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ گفت: اگر حفظ مرزها اولویت اول بنده است، پس حفظ نظام برای من وجوب پیدا می کند و اگر به حفظ نظام می اندیشم، باید برای اصلاح نظام همراه اصلاح اندیشان شوم و اگر ثبات نظام را می خواهم باید دغدغه پشتوانه های ساختارمند و تصمیم ساز با ثبات را داشته باشم.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید نسبت به کم‌کاری ها و تنبلی ها حساس بود، تصریح کرد: صداقت در کار، کار جهادی، اجرای عدالت، امیدوار بودن، دشمن شناسی و دشمن ستیزی وظیفه همه است.

وب‌گاه الف

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله جوادی آملی در دوماه گذشته توصیه های متعدد و دلسوزانه ای به مسئولان داشته اند که مخاطب غالب این توصیه ها، دولت رئیسی بوده اما در عمل نشانه هایی از عمل به توصیه ها وجود ندارد. ناظران سیاسی معتقدند بدنه دولت از رئیس جمهور حرف شنوی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه مشهد: با دانستن این حقایق، اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته نسبت به اعاده اموال ناشی از فساد که به خارج از کشور منتقل شده‌، غفلت صورت گرفته و اقدام موثری طی سال‌های طولانی در این زمینه انجام نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار محسن رشید گفت: جای پای عنصر نفوذی را نمی توان در کف خیابان و در میدان دید بلکه عنصر نفوذی هیچگاه چهره واقعی خود را آشکار نمی سازد.

خبرگزاری دانا

سوگواری مردم ولایی و شهید پرور استان مازندران در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با مهمانی لاله‌ها و تشییع 14 شهید گمنام، همراه شد تا دیار علویان امروز رنگ و بوی «فاطمیه» بگیرد.