دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله حیدری پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین گفت کشورهای شوروی سابق با افزایش بیشمار تهدیدهای خارجی علیه امنیت خود روبرو هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهانه خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای امنیت انجام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته پوتین، تعمیق همکاری بین کشورهای عضو بر اساس خط مشی منافع بنیادین مردم این کشورهاست و به مقابله با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و مشارکت در امنیت منطقه‌ای کمک می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته نسبت به اعاده اموال ناشی از فساد که به خارج از کشور منتقل شده‌، غفلت صورت گرفته و اقدام موثری طی سال‌های طولانی در این زمینه انجام نگرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجماع سازی علیه ایران از جمله راهبردهای قطعی ایالات متحده آمریکا برای به چالش کشیدن کشورمان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نگرانی اسرائیل؛ چرخش قابل توجه در مذاکرات هسته‌ای در راه است

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) درمورد مسئله کشف حجاب صحبت کرده و گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد. برای اطلاع از ادامه صحبت‌های ایشان باما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: ذوالانواری گفت: ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفر اخیر شی بخشی از تلاش چین برای تقلید از روس‌ها و سیاست آن‌ها در خاورمیانه است.

خبرگزاری دانا

کارآفرین گچسارانی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های راه اندازی چنین زنجیره بزرگی را داردکه اگر حمایت شویم قطعا می توانیم تامین کننده نیاز خود استان و بخشی از استانهای همجوار باشیم

خبرگزاری دانا

فعال امور بانوان در خراسان جنوبی گفت: خانواده، مدرسه، جامعه، اهل سخن و افراد تاثیرگذار آنگونه که باید حضرت زهرا (س)، اهمیت حجاب، اهمیت و جایگاه زن در اسلام و در مورد آقایان نیز نسبت به غیرت مردان و پسران جامعه آگاه سازی و تبیین نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسکای‌نیوز از اعلام نامزدی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جبهه پایداری از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی از سوی این جبهه، خبر داد.