دوشنبه 23 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ نوگلان فاطمی ویژه دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه شهرستان و حضور 2000 دانش آموز به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهرستان میناب استان هرمزگان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مستندهای «هزار و دوازده»، «آرمان عزیز» و «سید صادق» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید نسبت به کم‌کاری ها و تنبلی ها حساس بود، تصریح کرد: صداقت در کار، کار جهادی، اجرای عدالت، امیدوار بودن، دشمن شناسی و دشمن ستیزی وظیفه همه است،

وب‌گاه ورزش سه

علی قدیروف، پسر رهبر چچن، در اولین مبارزه‌اش در هنرهای رزمی ترکیبی به شکل عجیبی به پیروزی رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اکنون دیگر نمی‌شود که دست بر سینه گذاشت و ندای صلی‌الله علیک یا فاطمه الزهرا (س) سر داد، اما در برابر کشف حجاب برخی افراد، ساکت ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاطره تلخ تاخیر در ارائه لایحه بودجه در دولت محمود احمدی‌نژاد و موکول شدن زمان تصویب و ابلاغ این لایحه به اردیبهشت ماه همان سال و... سبب شده است بسیاری نسبت به وضعیت کنونی ابراز نگرانی داشته باشند. این اتفاق بارها در زمان استقرار دولت محمود احمدی نژاد رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این دستور تاکید شده، در صورت احراز قصور یا تخلف در این حادثه با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسین اشتری گفت: در صورت احراز قصور یا تخلف در حادثه فوت دختر 12 ساله اهل بستک با مسببین آن، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرورت اصلاح آیین نامه خبرگان، تاکید بر حفظ تمامیت ارضی به هر قیمت، تحلیل اعتراضات و نتایج آن / رشید از نفوذی ها می گوید: جای پای عناصر نفوذی را باید در محیط های نرم افزاری جستجو کرد / یک احتمال بدبینانه وجود دارد! اگر حفظ مرزها اولویت اول بنده است، پس حفظ نظام برای من وجوب پیدا می کند و اگر به حفظ نظام می اندیشم، باید برای اصلاح نظام همراه اصلاح اندیشان شوم و اگر ثبات نظام را می خواهم...

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: کارنامه دولت رئیسی در طول 18 ماه اخیر یکی از موضوعات داغ این روزها در شبکه‌های اجتماعی و محافل رسانه‌ای است. حال این پرسش مطرح است که چرا آمارهای ارائه شده از سوی دولت سیزدهم با آنچه مردم بر سر سفره خود احساس می‌کنند تفاوت فاحشی دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر 200 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه) و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل درب دانشگاه تهران به سمت معراج شهدای تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهاد می‌شود قضات بجای محاربه از حکم بغی که به مراتب سخت‌تر است استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس‌جمهور با اعلام اینکه آغوش ملت برای همه آنهایی که دچار فریب شدند باز است، گفت: به معاندین رحم نخواهیم کرد.