دوشنبه 23 مهر 1403

مرحوم شیبانی در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مرحوم شیبانی در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم عباس شیبانی اعلام کرد: آن مرحوم در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.

متن کامل این پیام تسلیت به طرح زیر است:

هوالعزیز الحکیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر عباس شیبانی از اعضای هیأت مؤسس جمعیت و عضو شورای مرکزی و نیز دبیرکل پیشین جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، که تا آخرین روزهای حیات و با تحمل سختی و مشقت در همه جلسات جمعیت حضور پیدا می‌کرده را به خانواده و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

مرحوم شیبانی در دوران حیات خود در پیش از پیروزی انقلاب مبارزات همه جانبه علیه رژیم طاغوت ستمگر داشت، و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه با بصیرت تمام در کنار حضرت امام و مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را همراهی و حمایت کرد.

در حوزه‌های پزشکی، مجلس خبرگان، ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر تهران و در کلیه امور عام‌المنفعه منشأ خدمات ارزنده و والایی بوده که برکات آن برای همگان مشهود است.

این مرد خدا بسیار ساده‌زیست و مردمی بوده، روحشان شاد و یادشان گرامی باد. همچنین برای بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان طلب می‌نماییم.

در ضمن به اطلاع می‌رساند؛ مراسم سوم و هفتم آن مرحوم روز یکشنبه 4دی 1401 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی از ساعت 18 الی 19:30 برگزار می‌گردد.

دبیرکل و اعضا شورای مرکزی و مشورتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید عباس شیبانی انقلاب اسلامی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است