یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

شماره جدید ماهنامه طنز «سه‌نقطه» با موضوع «خارج» منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه11؛ سیدمحمد موسوی در این باره گفت: با توجه به آغاز بارش برف و باران از ساعات ابتدایی امروز، معاونت خدمات شهری و محیط زیست با تجهیزات کامل و نیروی انسانی آموزش دیده آماده مقابله با آبگرفتگی‌های احتمالی، برف روب و رفع لغزندگی در سطح معابر است. موسوی افزود: 23نقطه حساس پر رفت و آمد در سطح نواحی 4گانه توسط معاونت...

وب‌گاه مشرق نیوز

حال که شرایط به سمت آرام شدن پیش رفته است، هر کدام از براندازان به سراغ سهم خواهی رفته و برای آن‌که سهم بیشتری نصیبشان شود، گروه‌های دیگری از خودشان را تخریب کرده و دست به افشاگری علیه یک دیگر زده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

برف سنگین اولین بازی این هفته لیگ برتر فوتبال ایران را به تاخیر انداخت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فدراسیون والیبال، اسامی ناظران و داوران هفته سیزدهم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

14 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خواستار برگزاری علنی دادگاه‌های پرونده‌های قضایی مهم نظیر دادگاههای اقتصادی و امنیتی شدند.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت 16 آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند، اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور ثبت احوال را سازمانی پیشرو و موثر در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دانست و گفت: ثبت احوال باید اطلاعات و آدرس‌های حقوقی را جمع‌آوری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد جنتی پیام تسلیتی برای درگذشت عباس شیبانی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

10 نفر از منتقدان روحانی هم اکنون در دولت رییسی سمت دارند.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات حماسه یاران جلد جدید کتاب «سلیمانی عزیز» را منتشر کرد. این کتاب دربردارنده خاطرات منتشر نشده یا کمتر منتشر شده‌ای از سردار سلیمانی است.

خبرگزاری مهر

دبیر علمی پانزدهمین جایزه جلال گفت: در بخش «مستندنگاری» 690 اثر به دبیرخانه پانزدهمین دوره جایزه جلال آل احمد رسید که نسبت به دوره گذشته با 361 اثر رسیده، رشد 91 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرازنوشت: 28 خرداد سال 1399 حسن روحانی، رییس جمهوری وقت در جلسه‌ای در بانک مرکزی اعلام کرد که نمی‌شود بدون ارتباطات بین‌المللی مشکلات اقتصادی را حل کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 14 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خواستار برگزاری علنی و شفاف دادگاه‌های پرونده‌های قضایی مهم و اطلاع‌رسانی دقیق و بی‌پرده از این دادگاه‌ها شدند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 14 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه...

وب‌گاه عصر ایران

جناب دکتر عباس شیبانی، انسان شریف، مومن و پاکباخته که عمر شریف خود را در مبارزه با بیداد و تبعیض و دفاع از حق و حقیقت و حرمت مردم گذراند و همواره برای بهبود زندگی بخصوص برای مستضعفان کوشید دیده از دار فانی فروبست و بدیدار معبود خود شتافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیرمرد اصرار دارد همانقدر که در «فرم» عجیب بود در «محتوا» هم غریب باشد. حالا دیگر نه ظاهر نامعمول میرسلیم که اظهارات نامعمول اوست که انگیزه‌ی توییت‌ها و واکنش‌هاست؛ حالا او نه با سبیل‌های کوتاه و کت بدون یقه‌اش که با حرف‌هایش دیده می‌شود و با سخنان‌اش یادآوری می‌شود؛ او اینک به ایستگاه قضاوت عمومی رسیده، جایی فراتر از آنجا که 96 ایستاده بود.