یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بررسی زمینه ها، عوامل، پیامد‌ها و چشم انداز اغتشاشات در ایران با حضور جعفر صادق منش، عضو هیئت کمیته ملی صیانت از حقوق مردم و اندیشکده حقوق بشر و شهروندان، محمدتقی نظریان منفرد، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، روح‌الله فرهادی عضو هیئت علمی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصطفی سمیعی نسب، عضو هیئت علمی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه طی دستوری به پژوهشگاه قوه قضائیه ماموریت داد تا درباره چگونگی تجمیع میان دو مقوله "کشف توطئه‌ها و افراد نفوذی" و در عین حال ضرورت "حفظ حریم خصوصی افراد" پژوهش کاربردی و ایده‌پردازی کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد رسانه ای مکتب حاج قاسم سلیمانی در رسانه ملی برنامه های سازمان صدا و سیما در ایام سومین سالگرد شهادت این شهید سر افراز را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

اساسا باید گفت، تندروها را باید با ترویج عقلانیت و واقع بینی بی خاصیت کنیم تا نتوانند تاثیرگذاری منفی را ادامه بدهند.

خبرگزاری تسنیم

احمدرضا شریفی نوشت: جناب دکتر علی‌اصغر مصلح در کوتاه‌نوشتی ضمن اعتراض به نامگذاری روز رحلت علامه مصباح یزدی به روز «علوم انسانی اسلامی»، نکاتی بیان کرده است ضمن دعوت از ایشان برای برای حضور در یک مناظره به اختصار چند نکته را متذکر می‌شوم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات ضد و نقیض ادعایی از جانب کشورهای غرب عضو برجام موجب شده تا چشم انداز رایزنی ها در باب احیای برجام در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. به ادعای ناظران این گزاره در کنار دو مقوله دیگر یعنی ناارامی ها در ایران و همچنین مسئله همکاری های نظامی ایران با روسیه، مسئله را پیچیده تر هم کرده و راه حل ارائه شده برای آن را دشوارتر.

خبرگزاری تسنیم

«زمین‌های مسطح» که روز گذشته رونمایی شد، کتاب تازه‌ای ز گلعلی بابایی است که ابهامات عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفحر یک را پاسخ داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضاییه، در جلسه شورای معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران، گفت: تشخیص صدور آرا با قاضی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «حاج‌آقا روح‌الله؛ بررسی دوران استادی امام خمینی در بستر تاریخ» جلد دوم از مجموعه حیات روح‌خدا، با همکاری پژوهشکده باقرالعلوم، از سوی شرکت چاپ و نشر بین‌الملل چاپ و روانه بازار کتاب شد.

وب‌گاه فرارو

وقتی از اهل هنر آواز می‌خواهند کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم‌الهدی هم در مشهد درنمی‌آید و مسؤولین مربوطه برگزار نشدن یا پاسخ ندادن به این دعوت را به حساب فشارِ گروه‌های فشار مجازی می‌گذارند و صدای گروه‌های فشار واقعی درنمی‌آید که چرا از برند ما استفاده می‌کنید یلدا که جای خود دارد!

وب‌گاه 55 آنلاین

استاندار هرمزگان گفت: به 1021 منزل مسکونی خسارت دیده در این استان در زلزله مبلغ 30 میلیون تومان از صندوق بیمه حوادث طبیعی پرداخت می شود.