یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصمیم پوتین برای لغو کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود که برای نخستین بار در یک دهه گذشته رخ می‌دهد، نشانه‌ای از آن است که چگونه اوضاع برای او بدتر شده است.

وب‌گاه گسترش

احمد محمودزاده در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، اظهار داشت: هدف اصلی سند تحول، تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب با ویژگی‌های برجسته اخلاقی، علمی و دارای شجاعت و خلاقیت و کارآفرینی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات در بخشی از یادداشت خود، جمله ای از ملک الشعرای بهار، ادیب و سیاستدار معاصر منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه آقای محسن هاشمی در پاسخ به سوال "حال یک ملت چگونه خوب می‌شود" بیان کرده‌اند فی‌الواقع صورت مؤدبانه رویکرد غلط اصلاح‌طلبان در 13 سال اخیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قربانی جنگ نظامی شهید محسوب می شود و از جبهه حق حذف می شود. اما قربانی جنگ ذهنی به جهت فیزیکی در جبهه حق هست و نقشه دشمن را پیش می برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رفتار خشن، هتاکی، دین‌ستیزی اغتشاشگران و حمایت و همراهی آشکار بیگانگان و عناصر ضد انقلاب و تجزیه‌طلب از آنان موجب طرد و انزوایی شده که پریشانی خاطر طراحان و معرکه‌گردانان را رقم زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ماه‌های اخیر پوتین در حال کمرنگ شدن بوده است. جای تعجبی ندارد. این خجول بودن ارتباط زیادی به حمله روسیه به اوکراین دارد. به نظر می‌رسد پوتین که به طور فزاینده در اتاق فکر کرملین غوطه‌ور شده نمی‌خواهد در معرض پرسش‌های ناخوشایند در مورد جنگ قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان با انتشار بخشی از خاطرات مرحوم محمدی ری شهری نوشت: این‌جانب هیچ‌گونه مشکل شخصی با آقای منتظری نداشته و ندارم و در وجود خود، کمترین احساس کینه و دشمنی نسبت به ایشان احساس نمی‌کنم و آن‌چه در برخورد با جرایم مهدی هاشمی در ایام تصدی وزارت اطلاعات‌، انجام گرفت‌، چیزی جز انجام تکالیف شرعی و قانونی نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن برهانی در توئیتی نوشت، پرونده‌سازان و دروغ‌پردازان برای اخراج در تلاشند غافل از اینکه تدبیر امور در دست خداوند قادر متعال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل در توئیتر خود نوشت: روز سه‌شنبه با بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان دیدار و گفت وگو داشتم. وی در خصوص این دیدار نوشت: من بر پویایی مثبت در روابط دوجانبه تاکید کردم.

وب‌گاه الف

کنعانی در توئیتی نوشت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

الفیصلی در پایان هفته سیزدهم لیگ یک عربستان صدرنشین شد.