یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که برخی اصلاح‌طلبان با مواضع براندازانه دولت‌های غربی و برخی عناصر اپوزیسیون وابسته به آنها همسویی نشان می‌دهند، ارگان حزب «ندای ایرانیان» نسبت به اقدامات دولت فرانسه ابراز انزجار کرد.

خبرگزاری دانا

سالاری مسئول هیئت دانشجویی جوانان مکتب حاج قاسم دارالعباده یزد گفت: ویژه برنامه «در مکتب حاج قاسم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با برنامه‌های متنوع در استان یزد برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام این حادثه تلخ را موجب داغدار شدن دل‌ها اما ماندنی در تاریخ ایران خواندند و با تاکید بر رسوا شدن دست‌های پشت پرده این خباثت یعنی آمریکایی‌های کینه‌توز و به وجود آورنده داعش، خاطرنشان کردند: دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید این حادثه با عظمت را همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دلیل مشکلات اقتصادی کشور از نگاه سردار نقدی: سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی یک اقدام بسیار بزرگ و مهم بود، گفت: جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است، اما می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد. نقدی با بیان اینکه در کشور ما برخی مشکلات واقعی وجود دارد که زمینه‌ساز حوادث اخیر شده است، گفت:...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه سازندگی گفت‌وگویی با محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در صفحه اول خود منتشر کرده است. او در بخشی از این گفت‌وگو اظهار کرد: عده‌ای با شعارهای ضد‌استبدادی و ضد‌استعماری فرمان کشور را به دست گرفته‌اند، ولی دچار افراط شده‌اند. در صورتی که اسلام در تمام شئون زندگی از ما اعتدال می‌خواهد. فاصله تصورها از واقعیت‌ها زیاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اسماعیلی گفت: هر کسی که عنوان هنرمند را دارد، دلش با منافع ملی پیوند خورده و هنرمندان هیچ‌وقت به دنبال کناره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیستند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور رئیس جمهور پیشین کشورمان با انتشار توئیتی بازگشت به مذاکرات هسته ای را مستلزم تحقق 5 پیش شرط دانست.

خبرگزاری مهر

مراسم تشییع سید ابوالفضل کاظمی راوی کتاب «کوچه نقاش‌ها» صبح فردا چهارشنبه ساعت 9 برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه پمپئو قاتل که دستش به خون حاج قاسم و... آلوده است در مراسمی مریم رجوی را به عنوان رئیس جمهور ایران معرفی می‌کند، گفت: لاف زدن در اینگونه مجالس آن هم توسط عنصر منفور و تاریخ مصرف گذشته برای ملت عظیم الشان ایران جز خنده و استهزآ نتیجه‌ای ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی علمی رئیس شورای هیات مذهبی کشور عصر سه شنبه در مراسم مجمع خادمین اهل بیت شهرستان گرگان اظهار کرد: در سطح کشور حدود 100 هزار هیئت که از مجموعه‌های مردمی تشکیل شده‌اند، مشغول فعالیت هستند. وی افزود: انقلاب اسلامی مدیون خدمات هیئت‌های مذهبی است و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هم از دل هیئات مذهبی بیرون آمدند. علمی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی...

وب‌گاه فرارو

کارشناس داوری فوتبال ایران از عملکرد محمدحسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش در دربی 99 تمجید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: جلالی تاکید کرده «قانون حجاب و عفاف باید اجرا شود؛ از کاهش خدمات اجتماعی شروع می‌شود تا مسائل دیگر». او قانون را «تقریباً کامل» توصیف کرده و گفته است که 37دستگاه در خصوص حجاب و عفاف مسئولیت دارند و همه توجیه شده‌اند و طرح کاملاً برای اجرا آماده است و یک هفته‌ای است که در حال اجراست.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - 2»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در توئیتی نوشت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با پایان ویژه برنامه‌های کاروان روایت حبیب در استان کرمانشاه بعد از ظهر سه شنبه از سوی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از عوامل اجرایی و رسانه‌ای این رویداد ملی در این نهاد تجلیل شد. افشین آزادی با قدردانی از اصحاب رسانه و عوامل اجرایی در با شکوه برگزار کردن و انعکاس این رویداد ملی، اظهار کرد: در طول میزبانی استان کرمانشاه از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس یازدهم، از حذف «مواجهه فیزیکی با بی‌حجابی و آغاز مدیریت هوشمند» در این زمینه خبر داده است.