یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

متأسفانه اکنون سبک و سیاق عملی سیاست خارجی ما بر استفاده از این ظرفیت عظیم منطبق نیست و به همین دلیل نه‌تنها از چنین منافعی برخوردار نیستیم بلکه دچار خسران‌های زیادی نیز شده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین گفت: از کسی پنهان نیست که اوضاع در جمهوری خلق لوهانسک بسیار متشنج و وخیم است و امنیت مردم موضوع اصلی و کلیدی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

24 اقتصاددان منتقد دولت وقت، دی‌ماه سال 98 به حسن روحانی نامه ای نوشتند و در آن نامه 10 راهکار برای برای برون‌رفت از شرایط بدون نیاز به مذاکره ارائه شد.

خبرگزاری مهر

نهمین کرسی از مجموعه نشست‌های تخصصی با موضوع روایت‌هایی از مسیر پر پیچ و خم کار فرهنگی امروز چهارشنبه 30 آذر با حضور هدایت‌الله بهبودی در حوزه هنری برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

پیش‌شماره دوره جدید ماهنامه سوره درباره «بلوای 1401» منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحلیل‌گران مؤسسه مطالعات جنگ واشنگتن می‌گویند که کرملین ممکن است به دنبال حمایت نظامی بلاروس در جنگ اوکراین باشد اما طبق ارزیابی‌ای که این مؤسسه منتشر کرد، توانایی نظامی روسیه برای انجام عملیاتی تهاجمی با مقیاسی بالا، حتی با کمک نیروهای مسلح بلاروس نیز در چند ماه آینده بعید است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری رویداد ملی هنری «جان فدا» به پاسداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی و روایت بخشی از ابعاد شخصیتی این شهید والامقام از زبان هنر برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمید ابوطالبی با اعلام 5 شرط برای بازگشت به مذاکرات برجام در توئیتی نوشت: انتظار مردم، تغییرات بنیادین در سیاست خارجی و دیپلماسی کشور است.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: کتابخانه ها سازمان‌های اجتماعی و بخشی از ساختار اجتماعی جامعه هستند که توان اراده خدمات به همه اقشار را دارند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد رسانه‌ای مکتب حاج قاسم سلیمانی در صدا و سیما، برنامه‌های رادیو و تلویزیون در ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویر سردار قاآنی در میان رزمندگان سوریه را می‌بینید.

خبرگزاری دانا

اولین نشست رسمی دکتر غفور کارگری رئیس جدید کمیته ملی پارالمپیک با مدیران و کارکنان کمیته برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «دیپلماسی ایرانی» با اشاره به ملاقات چندی قبل برخی پادو‌های سیاسی اپوزیسیون با رئیس‌جمهور فرانسه نوشت: امانوئل مکرون، دیدار مهم و تاریخ سازی؟! با معصومه علینژادقمی و چند همراه او انجام داد. خبر این اتفاق، اذهان را متوجه این پرسش کرد که زوال تدریجی و تاریخی الیزه تا کجا رسیده است که برای دیدار با عناصر چنین مشکوک و ملکوکی آغوش گشوده و قهوه گرم سرو...

وب‌گاه مشرق نیوز