یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در تروریسم شویی و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف تر کرد.

خبرگزاری دانا

شهید بزرگ جبهه مقاومت اسلامی، علاوه بر اعتقاد عمیق به خدای یکتا و پرستش پروردگار بی همتا، سردمدار مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی بود.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی از اهل هنر آواز خواسته می‌شود کنسرت موسیقی برگزار کنند و صدای آقای علم‌الهدی هم در مشهد درنمی‌آید و یلدا یلدا کردن بر خلاف سنوات گذشته هم قابل فهم است...

وب‌گاه ورزش سه

رضا کرمانشاهی که امروز به صورت رسمی از داوری خداحافظی کرد، از عملکرد تیم داوری دربی تمجید می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه‌شنبه) در یک رشته توئیت در واکنش به اظهارات مایک پامپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا درباره مریم رجوی نوشت: ائتلاف رژیم آمریکا با تروریست‌ها و قاتلان بیش از 17 هزار شهروند ایرانی آشکارتر شد. وی افزود: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی یک اقدام بسیار بزرگ و مهم بود، گفت: جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است، اما می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وحیدی گفت: مواجهه با بدپوششی های نامتعارف و عدول هنجارشکنانه از حجاب که یک ارزش دینی و ملی است، الزام قانونی دارد که در چارچوب قوانین و با روش های مناسب به عنوان مکمل اقدامات فرهنگ ساز صورت می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در دیدار با پادشاه اردن، پیام آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور را به وی تسلیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سردار قاآنی، مقاومت را میدان اصلی رویارویی با دشمنان دانست و اظهار داشت: دشمنان اصلی هم دشمن های جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند و بقیه مانند عربستان تفاله هستند و ارزش دشمنی ندارند و کمترین هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد روز سه شنبه اعلام کرد که هیئتی متشکل از سه کارشناس زن را مسئول هدایت کار کمیته حقیقت‌یاب مستقل بین‌المللی در مورد ایران کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون عرصه برای براندازان تنگ‌تر هم شده است تا آنجا که برخی خبرها حکایت از معامله پشت‌صحنه حامیان اپوزیسیون با ایران برای مبادله آنان دارد.

وب‌گاه الف

بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال 1401 از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی معرفی شدگان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور فراتر از سال‌های گذشته در این عرصه حاضر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکانت توییتری منتسب به آیت الله جوادی آملی همزمان با کاهش سرعت اینترنت، بیانات سال گذشته ایشان که همزمان با طرح صیانت درباره فضای مجازی مطرح شده بود، بازنشر کرد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در کل منطقه مقاومت اعم از فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن مظلوم می بینید که چطور مظلومیان و فرزندان معنوی رسول الله با دست خالی در مقابل قدرت‌های تا بن دندان مسلح ایستاده‌اند